• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Redsound Darkstar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Wegens de nood voor een extra mengpaneel biedt ik aan:

Redsound Darkstar

Lekkere gruizige virtueel analoge synth, in een origineel tabletop jasje inclusief veel knoppen en een leuke joystick.
8 stemmig, 5x multitimbraal, audio input (lekker filteren), goede MIDI-implementatie zodat vrijwel alles realtime via MIDI is aan te sturen.
Middels optionele eeprom is deze bak om te toveren in een Vocoda, zoals de naam al doet vermoeden, een vocoder.

Hier meer info.

dstar2.gif

Vraagprijs Euro 225

Ik ben in voor een ruil, want ik zoek dus een mengpaneel. Ongeveer 14 kanaals, 2/3 bands toonregeling, 2/4 subgroepen, technisch 100%, optisch ok, liefst 19" anders ongeveer 50/52CM breed en 45-50CM diep.
Mijn voorkeur gaat uit naar een Spirit F1 14/2. Een ander knap merk is ook welkom, zelfs Behringer ;-)

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back