gig bag RS7000

Status
Please reply by conversation.
Tip: laat een koffer/flightcase aanmeten! 't Is maar een plastic ding die RS... ZELF heb ik niet zo'n vertrouwen in zo'n originele gigbag...

Maar goed..

Ik las dat iemand een sl1200 case gebruikte voor z'n RS.
Wel de moeite waard om dit even te checken. :eureka:

Tip: laat een koffer/flightcase aanmeten! 't Is maar een plastic ding die RS... ZELF heb ik niet zo'n vertrouwen in zo'n originele gigbag...

Maar goed..

Die gigbag is echt goed genoeg hoor, ik reis er al jaren mee en voor handbagage is het zeker voldoende. Je moet er niet mee gaan gooien, maar alles is goed beschermd, ook tegen typische stootjes tegen paaltjes en dat soort dingen. En het is comfortabeler reizen dan met een flightcase, kan ik je uit ervaring vertellen. Of je moet alles met de auto doen natuurlijk, maar ik neem aan dat als dat zo zou zijn de TS geen tas gaat zoeken.

bionrg: ik kocht de mijne op Marktplaats van iemand die een RS7000 + tas verkocht. Ik heb diegene een zeer goed bod gedaan voor alleen de tas (bijna nieuw prijs), wetende dat ik om een gunst vroeg aangezien zijn verkoop er minder aantrekkelijk van werd. Ik blij, hij blij. Dat kan dus ook een optie zijn.

Status
Please reply by conversation.
Back