• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha PF80 + case + Alesis NanoPiano

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Niet van mij maar van m'n pa die al jaren niet meer speelt wegens zijn gezondheid.

Een Yamaha PF80, lekker klavier, in profi flightcase, samen goed voor een stevige hernia, maar niet kapot te krijgen. Deze twee samen met een Alesis NanoPiano voor een lekkere Bösi en nog wat synthklanken enzo.

Toppi combo, ik zou 'm zelf inpikken ware het niet dat ik toch niet kan spelen en geen ruimte meer heb...

Ik dacht zelf aan 750 Euro voor het geheel, maar als ik naast zit, dan hoor ik het wel. Een bod is welkom, alsmede een leuke ruil, want dan betaal ik pa wel weer op afbetaling ;)

Zoals in deze thread aangegeven, zoek ik nog een leuk mengpaneel. Ik heb ook een Redsound Darkstar in de aanbieding, alhier, en een Atari Mega ST4, hiero.

Naast een mengpaneel zoek ik nog een toffe sampler (Akai S6000, Emu Ultra, Kurzweil K2500RS), misschien dat we er een gigantische ruil van kunnen maken.

Ik hoor van u!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back