Nieuwe Silent Words song: Come home

Storm

A-ha!
Hello...

We hebben weer een nieuwe song opgenomen. Deze heet "come home" en is te vinden op: http://www.myspace.com/silentwordsbirmingham

Hij staat voorlopig helemaal onderaan in de playlist, ik kreeg hem niet versleept.

(ik kon deze keer geen filmpje maken, m'n Movie maker wil niet meer opstarten...)

Comments zijn weer welkom en gewaardeerd :)

Thanks,

S.

Ik vind hem leuk maar de synths in het begin passen net niet erbij, ze klinken te clean. Een vibrato of een andere warmere effect geeft de song een andere charme. De zang is ook niet helemaal strak in vergelijking met andere nummers van jullie maar ook zo klinkt het aangenaam.

Als jullie wat aanpassingen met de synths kunnen bedenken is dit een lekkere new-wave track.

tja ben het wel met Pablodemode eens, misschien staat die synth ook te hard voor wat het is. verder lekkere track

Thanks guys.
Ik heb hem een paar keer geluisterd en ik denk dat je wel gelijk hebt dat ie net wat te hard staat. Alle songs zullen eerst nagelopen worden voordat we het album afmaken/uitbrengen, dus alle tips in de tussentijd zijn welkom :D

Doe ik! Voorlopig is er niks geplanned, maar je weet nooit. We hebben pas 1/3 opgenomen :)

Thanks ouwe :D

En nu ook op youtube:

(geen idee waarom er nog eens 5 minuten stilte achteraan zit maargoed...)

Back