• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MPC2000xl + ZIP750 + scsi_rom+sample cds

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nielsderckx

chaoz please...
Eerder te koop aangeboden en verkocht, doch wegens ontekt probleempje heb ik de verkoop geannuleerd.

De zip drive werkt namelijk niet, dat wil zeggen, de mpc werkt, de zip drive werkt, maar ze vinden elkaar niet. Ik heb de zipdrive zelf nooit gebruikt (is er door een vriend ingezet) maar naar het schijnt heeft het ding dus nooit gewerkt. Na wat gegoogle ben ik er achter gekomen dat het waarschijnlijk aan de voeding van de zip-dive ligt, iets met een verloopje van een grote naar een kleine stekker of andersom.

Een klein ding dat dus zo opgelost zou moeten zijn.
Omdat ik zelf geen tijd heb om hier iets aan te doen en geen zin heb om het laten doen wil ik m zo gewoon verkopen.

Apparaat is in top conditie, op bovenstaand probleempje na. Maar ik kan me voorstellen dat de koper er toch een cardreader wil inbouwen, en dan is het genoemde helemaal geen issue meer.

Dus weer te koop:
MPC2000XL
Interne ZIP-drive 750 mp + 1zip schijf
externe SCSI-CD-rom drive
ca 20 sample cds (copy)

inclusief originele handleiding.

Vraagprijs: 395,-

Attachments

• DSC03952.jpg
    DSC03952.jpg
    41,4 KB · Bekeken: 118
  • DSC03954.jpg