Ben nog steeds bezig, moet er steeds weer effe tijd voor vrij maken, maar het ging allemaal heel soepel...
Een aantal onderdelen waren niet helemaal compleet dus die worden nu opgestuurd.....
Dan is het een kwestie van dagen tot het geluid....
Moet alleen nog wel effe een behuizing bedenken.......
Om heel eerlijk te zijn...
ik ben nog niet echt begonnen, het probleem bij mij was dat ik idd ook problemen had met een aantal onderdelen, maar dat is opgelost. De onderdelen zijn besteld en komen er aan. Dan het volgende probleem... er tijd voor maken. Ik denk het weekend rond 10 aug wel tijd te hebben.
behuizing is idd wel een probleem. Ik maak het eerst in een frontpaneel van hout en dan ga ik eens bedenken hoe ik het geheel in een tabletop ga krijgen. Ik wil hem /ze (inmiddels 2) nml wel verplaatsbaar hebben.
Maar het misschien wel leuk om elkaar op de hoogte te houden, mijn naam op het ml 303 forum is chedara!
hij gebruikt alleen maar originele (japanse) onderdelen, en hij had maar voor een stuk of 50 bouwpaketten de onderdelen
(die japanse transistoren die dus ook in de originele 303 zitten zijn bijna niet aan te komen) vandaar
weer die klote-onderdelen die niet meer te vinden zijn...
toch verdomd spijtig toch? dan doet het er bijna ook nie meer toe of je
de schema's hebt of niet
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.