DIY Project ML-303 Bassline V4 WITH sequencer-clone!

Heb geen nut, want ze worden niet meer gemaakt.......

Hé zwaarvet...

hoe'st nauw ??? Zit ie al in elkaar en ben je nog problemen tegen gekomen? Ik begin nu ook met mijn V3, tis eindelijk vakantie 8)

O.k. beetje late reactie....hehe

Ben nog steeds bezig, moet er steeds weer effe tijd voor vrij maken, maar het ging allemaal heel soepel...
Een aantal onderdelen waren niet helemaal compleet dus die worden nu opgestuurd.....
Dan is het een kwestie van dagen tot het geluid....
Moet alleen nog wel effe een behuizing bedenken.......

ben jij al klaar??

ik zag dat je je aangemeld had op het forum ?!!

Om heel eerlijk te zijn...
ik ben nog niet echt begonnen, het probleem bij mij was dat ik idd ook problemen had met een aantal onderdelen, maar dat is opgelost. De onderdelen zijn besteld en komen er aan. Dan het volgende probleem... er tijd voor maken. Ik denk het weekend rond 10 aug wel tijd te hebben.
behuizing is idd wel een probleem. Ik maak het eerst in een frontpaneel van hout en dan ga ik eens bedenken hoe ik het geheel in een tabletop ga krijgen. Ik wil hem /ze (inmiddels 2) nml wel verplaatsbaar hebben.
Maar het misschien wel leuk om elkaar op de hoogte te houden, mijn naam op het ml 303 forum is chedara!

groetjes

Waarom gebruik je niet de Front Panel Designer?

De prijzen worden automatisch berekend door de freeware soft en blijken wel mee te vallen.

toch spijtig dat het project dood is (of las ik zo verkeerd op hun site?)
;{

en ook spijtig dat ze geen schema's vrijgaven
;)

-cloudy

als je een meeltje stuurt naar matzze (de bedenker van de cloon) stuurt hij je wel de schemas op e-mail adres staat op e site...

greetz Robert

Weet iemand waarom ie gestopt is?

Zijn beoogde aantal PCBs verkocht of juist niet?

Weten we iets van oplagens?

hij gebruikt alleen maar originele (japanse) onderdelen, en hij had maar voor een stuk of 50 bouwpaketten de onderdelen
(die japanse transistoren die dus ook in de originele 303 zitten zijn bijna niet aan te komen) vandaar

Greetz Robert

DO'H!!!
:stupid

weer die klote-onderdelen die niet meer te vinden zijn...
toch verdomd spijtig toch? dan doet het er bijna ook nie meer toe of je
de schema's hebt of niet ;{

enfin ja, dan niet.
op naar een ander project...

-cloudy

Back