Bevestigen drawbar module op Juno G, hoe?

mabo

Stamgast
Hoe maak je een drawbar module stevig vast links op een Juno G, zeg maar bij de Dbeam controller? Tie raps? Gaten boren in bovenkant synth en popnagelen? Tips en voorbeelden welkom. Mag permanente montage zijn, wel zo handig.

Kun je niet beter een standaard kopen met een extra vlak voor die module? Bedenk wel dat wanneer je gaat boren je juno g niks meer waard is op de 2e hands markt.

Thanks
@manvsmachine: ik probeer iets te bedenken waardoor je makkelijker transporteert en vlot op en afbouwt. En het moet een beetje stevig zijn ivm het schuiven. Boren en schroeven zou wellicht kunnen (tenzij je dwars door de techniek heengaat natuurlijk), Tweedehands heb ik ook over gedacht, maar wat telt het meest, spelen of verkopen...
@RSB zou je de klitteband er niet al na een paar keer toch weer aftrekken, of kleeft dat voor eeuwig?

Thanks
@manvsmachine: ik probeer iets te bedenken waardoor je makkelijker transporteert en vlot op en afbouwt. En het moet een beetje stevig zijn ivm het schuiven. Boren en schroeven zou wellicht kunnen (tenzij je dwars door de techniek heengaat natuurlijk), Tweedehands heb ik ook over gedacht, maar wat telt het meest, spelen of verkopen...
@RSB zou je de klitteband er niet al na een paar keer toch weer aftrekken, of kleeft dat voor eeuwig?

De kans dat je in de print boort is groot. Alle garantie zal vervallen. Misschien is plakken met dubbelzijdige tape dan nog niet eens zon gek idee.

Geen idee wat voor soort oppervlakten het betreft, maar misschien lukt het met een stel sterke magneten.
Uiteraard even opletten of die verder niets aan electronica beïnvloeden.

@All,
ik ga beginnen met dubbelzijdige tape evt icm klitteband. Dat spul waarmee je ophangpunten aan de achterkant van spiegels plakt. Straks naar de Formido. Wordt vervolgd. De boormachine moet maar even van een afstand toekijken.

Geplakt met tesa-tape. Omdat d-beam iets boven oppervlak uitsteekt, zit de drawbarmodule op een kleine verhoging, dus dat was twee keer plakken. Voelt wel stevig, morgenavond op pad en knallen!

Back