maar dat is toch positief? jij vraagt een sonic six en er komt meteen een verkoper om de hoek kijken.
zo vaak zie je de sonic six niet.
deze synth is binnen niet al te lange tijd een paar keer van hand tot hand gegaan, maar daar wordt ie niet minder van. ik weet in 2 gevallen zeker, dat het een kwestie was van 'plek en geld vrijmaken voor nog net iets leukers.'
toen ik m kocht had de synth net een binnenwaartse opknapbeurt gehad (volgens de verkoper) en hij was ook inderdaad goed van stem. ik heb zelf een aantal minder mooie knoppen vervangen en alle plastic toetsen (met nieuwe). heb zelfs nog een aantal mooie zwarte schroeven opgedoken om het allegaartje dat erin zat te vervangen. origineel manual erbij.....
als ie nog in de zelfde staat is en de prijs een beetje in de buurt van de laatste verkoopprijs blijft, heb je denk ik heel vlot iets leuks te pakken, als je toch een sonic six wil.
inderdaad een goede tip hierboven: phatty gewoon verkopen. als je jouw zoektocht wil beperken tot mensen die net jouw phatty willen hebben, maak je het jezelf alleen maar moeilijker en de opbrengst van je phatty lager.
zoek iemand die graag een phatty wil, dat levert het meest op, en koop een mooie sonic six.
succes.