CptCRxCK
Ouwe rot
een goed werkende clavia modular 350
foto op verzoek
Drie is te veel, daarom gaan twee van mijn phaser pedalen de deur uit.
De maestro phaser is een van de mooiste phaser die ik gehoord heb. twee massieve ''pots'' om de ''balls'' en de ''speed'' met je voet bij te stellen. Ontworpen door mr. bob moog himself in jaren 70 (75 volgens mij). batterij klepje ontbreekt. maar werkt goed.
deze zie je niet veel dus grijp je kans
200
korg mr multi
Drie is te veel, dus gaan er twee uit.
Het gaat om een korg mr.multi fk-2 wederom een 70's phaser volgens mij uit 74.
Het pedaal ziet er goed uit en klinkt nog veel beter.
Drie standen: phase, wah en double wah. De double wah is de phaser en de wah samen.
Dan te kiezen uit pedal of auto. in auto stel je met het expresie pedaal de snelheid van je phaser in.
een zeldzaam pedaal wat je niet vaak (tot nooit) tegenkomt
200
ivm overcompleet, ik sequence de laatste tijd weer met ableton en heb centjes nodig voor andere spullen.
akai mpc2000xl met eb-16 effectboard en uitgebreid geheugen
de mpc ziet er goed hier en daar een krasje maar niets bijzonders
er zit een handleiding bij (niet op de foto) een zipdrive voor inbouw en een externe zipdrive. een stuk of tien zip disks en 3 floppies.
owja er zit een output expansion op maar die werkt niet altijd (kabeltje vervangen?) deze krijg je er dus gratis bij.
450
semi defecte ax-60
semi defect? ja semi defect.
waarom semi defect?
omdat: waneer je op auto tune druk crashed de ax en zal je hem opnieuw aan moeten zetten
een van de stemmen lijkt het niet te doen
de faders kunnen een schoonmaak beurt gebruiken
Is hij nog wel speelbaar?
Ja in principe is hij speelbaar mits: je de split in 2-4 zet of je hem in unison zet
midi werkt en de arpeggio in werkt ook ook krijg je de kabel voor de filter input erbij hierdoor heb je 6 inputs voor het ultra smerige filter
en dat wil je.
dus hij is te gebruiken als goed werkende monosynth als filterbank of om smerige vreemde soundfx mee te maken.
150
dus:
clavia modular 350
meastro phaser 200
korg mr.multi 200
akai mpc2000xl 450
akai ax-60 150
bieden mag
of ik er op in ga is een 2de
owja admin oudere verkooptopics mogen gesloten worden

Remco
foto op verzoek
Drie is te veel, daarom gaan twee van mijn phaser pedalen de deur uit.
De maestro phaser is een van de mooiste phaser die ik gehoord heb. twee massieve ''pots'' om de ''balls'' en de ''speed'' met je voet bij te stellen. Ontworpen door mr. bob moog himself in jaren 70 (75 volgens mij). batterij klepje ontbreekt. maar werkt goed.
deze zie je niet veel dus grijp je kans
200
korg mr multi
Drie is te veel, dus gaan er twee uit.
Het gaat om een korg mr.multi fk-2 wederom een 70's phaser volgens mij uit 74.
Het pedaal ziet er goed uit en klinkt nog veel beter.
Drie standen: phase, wah en double wah. De double wah is de phaser en de wah samen.
Dan te kiezen uit pedal of auto. in auto stel je met het expresie pedaal de snelheid van je phaser in.
een zeldzaam pedaal wat je niet vaak (tot nooit) tegenkomt
200
ivm overcompleet, ik sequence de laatste tijd weer met ableton en heb centjes nodig voor andere spullen.
akai mpc2000xl met eb-16 effectboard en uitgebreid geheugen
de mpc ziet er goed hier en daar een krasje maar niets bijzonders
er zit een handleiding bij (niet op de foto) een zipdrive voor inbouw en een externe zipdrive. een stuk of tien zip disks en 3 floppies.
owja er zit een output expansion op maar die werkt niet altijd (kabeltje vervangen?) deze krijg je er dus gratis bij.
450
semi defecte ax-60
semi defect? ja semi defect.
waarom semi defect?
omdat: waneer je op auto tune druk crashed de ax en zal je hem opnieuw aan moeten zetten
een van de stemmen lijkt het niet te doen
de faders kunnen een schoonmaak beurt gebruiken
Is hij nog wel speelbaar?
Ja in principe is hij speelbaar mits: je de split in 2-4 zet of je hem in unison zet
midi werkt en de arpeggio in werkt ook ook krijg je de kabel voor de filter input erbij hierdoor heb je 6 inputs voor het ultra smerige filter
en dat wil je.dus hij is te gebruiken als goed werkende monosynth als filterbank of om smerige vreemde soundfx mee te maken.
150
dus:
clavia modular 350
meastro phaser 200
korg mr.multi 200
akai mpc2000xl 450
akai ax-60 150
bieden mag
of ik er op in ga is een 2de
owja admin oudere verkooptopics mogen gesloten worden

Remco