• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: MachineDrum in nieuwstaat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door STicKX
MPC4000?

Dat is idd het geplande verjaardagscadeau voor mezelf van dit jaar :D

Tja, wat er goede of slechte reclame is voor de MD. Ik zou het niet weten. Wist niet eens dat ze een mailinglist hadden eerlijk gezegd. Erover discussieren wat goed en slecht is voor dit beestje mag in dit draadje, probeer alleen wel even te begrijpen dat ik deze heb opgestart omdat ik de MD wil verkopen. En als ik zo eens kijk naar alle opeenvolgende reply's zijn we toch wel erg ver afgedwaald van het feit dat "De grootste Muffin aller tijden" zijn Machinedrum wil "verkopen" voor 1100 euro's inclusief "hangoren" .8o)

Wie weet helpt het plaatsen van de foto. Foto is van 7 mei 2003. ;)
1100 euro:

Attachments

• md070503 001.jpg
    md070503 001.jpg
    111,6 KB · Bekeken: 90
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back