Driver Opcode Translator Pro MIDI Interface

Status
Please reply by conversation.

Klaas

Ouwe rot
Is er op Synthforum nog iemand met een bak vol oude MIDI software voor oude APPLE MACINTOSH COMPUTERS

Wie kan mij helpen aan de Macintosh Driver voor Opcode Translator Pro MIDI Interface.

Ik ben namelijk zo'n nostalgies fossiele persoon die is blijven hangen in het verleden en weer eens een klassieke MIDIsetup wil opbouwen met een oude Power Macontosh en de OPCODE MIDI TRANSLATOR PRO.

Wie weet is er nog iemand die net als ik nogal wat oude spullen heeft bewaard en deze weer in ere wil herstellen.

Alvast bedankt!

Je bent echt niet alleen hoor!
Ik heb ook nog zo'n setup met een A880 en een Opcode Studio5 LX die ik onlangs aanschafte.
Ik heb het Apple laptopje met het programma mee overgekocht dus heb ik jammer genoeg ook niks van dit op schijf.
Niks boven een degelijk uitgebouwde MIDI setup, gekruid met wat computer plugins.
Hier op het forum zijn er denk ik wel nog aardig wat mensen die dergelijke setups hebben.
Succes!
Exo.

Ik kan me niet herinneren dat er drivers bij zaten.
Het is een standaard midi interface dus die werkt direct met apple manager of oms.
Ik barst van de oude apple (system 7) spullen en gebruik dit nog regelmatig, dus mocht je nog ergens tegenaan lopen dan hoor ik het graag.

Status
Please reply by conversation.
Back