Nieuws: StudioBlade 61

Lennox

work in progress
StudioBlade_front.jpg

StudioBLADE™ keyboard production stations represent a giant leap in music production technology. They are simply the most powerful, compact and affordable keyboard production stations available today.

Vanaf $2599,-

link website Music Computing

Moet ik dit zien als een Neko kloon?

Doet je plasbuis pijn doc?

Hmm ik vond zelf mijn eigen opmerking nou weer niet zo zuur. :W

Ik vroeg mij gewoon af of je dit kan vergelijken met die openlabs dingen.

Niet echt een ding om mee te gaan giggen.. lijkt me nogal gevoelig qua apparatuur wat erin zit :) nu zijn ze daar ook wel duidelijk in door het studio blade te noemen, maar toch.

Verder lijkt het mij gewoon een verijdelde (en daarom 2x zo dure) computer met een keyboard eromheen gebouwd.. voor dat geld bouw ik 2x een i-930 quadcore systeem met 8gig ram per stuk... mss heb ik dan zelfs nog geld over voor een sjieke DAW.

Maargoed, het is wel erg compact en je krijgt ook wel extra's.. libraries, ad/da ingebouwd, mooi LCD scherm.. da's ook wel weer zo.. en het ziet er nieteens verkeerd uit, vrij strak allemaal!

Ik neig zelf altijd naar wat fragmentarischer setup met zelf gekozen onderdelen vandaar dat ik er wat 'biased' tegenaan kijk, als je sucker bent van alles-in-1 gemak dan denk ik dat dit wel een fijn apparaat is..

Wat me nog niet helemaal helder is, is of je nu echt geen PC meer ernaast nodig hebt. En ook vraag ik me af hoe alle data -en dat zal heel veel zijn- in dit apparaat makkelijk gemanaged kan worden; mijn PC is binnen no-time een oerwoud met rondslingerende wave data :P

Laatst gewijzigd:
Back