drum en bassstation

vale

Ingeburgerd
hello folks,

ben op aanbieding gevallen

novation drumstation en bassstation voor 400 euro.

Is dit interessante aanbieding of vallen deze bakken te zwak uit voor degelijke baslijnen.
Heb dagelijke bassen nodig :stupid

:dj: Vale aka Vince

euhm SAMEN voor 400 euro? of per stuk?

drumstation is okay, ligt geloof ik alleen aan de versie want sommigen kunnen nogal ruisen...maar qua drums goed bruikbaar hoor

heb ook wel 's met de bass-station gespeeld, lekker hoor alleen het filter gaat erg in stapjes

maarre...als dit een setprijs is? meteen doen!

prijs is voor beiden samen.
Staat of reeks weet ik niet.
Hoop enkel dat je vrij donkere muziek ermee kan maken.

Als je een drum station V 2 heb je een goeie deal.Ziet er cool uit als ze allebij boven elkaar zitten;)

En als het een V1 is, let dan wel op dat het OS-versie 1.3 is en dat er eventueel een nieuwe voeding bij zit!

OS-versie 1.3 staat namelijk gelijk aan Drumstation V2. V2 heeft ook een betere voeding. Deze voedingen zijn bij Novation UK voor 17.50 pond (incl. verzenden en tax) te bestellen. Ik ben zelf nog aan het testen of een standaard gestabiliseerde adapter voldoet. Die heb je namelijk voor 17.50 oer-hollandse pleuro's :)

De eerste OS-versies (1.1 en 1.2, weet niet of 1.0 bestaat) zijn namelijk niet al te denderend en veroorzaken een reeks ongewensten neve-effecten.

OS-versie kun je opvragen door de Drumstation in te schakelen met de AUDITION-knop ingedrukt.

Ik heb net ook een drumstation en een bassstation voor 400 euro inclusief verzenden gekocht. Hele mooie deal. Alhoewel ik OS1.1 op de drumstation heb, heb ik zelf nog geen problemen ondervonden. De bassstation valt me heel erg mee, daar kan je best hele gruizige basjes en sequencejes uit halen.

Back