Release op Double Dance van Berk: Aaron D feat. Super K - This Night Will Never End

karstieman

Super K
Release op Double Dance van Berk: Aaron D feat. Super K - This Night Will Never End

Daar is tie dan, mijn eerste single release !
Aaron D feat. Super K - This Night Will Never End

Het is een single release van een track van het nieuwe album 'Unusual Attack' van Aaron D.
Het album is inmiddels als cd uitgebracht. I heb hier vier tracks voor geschreven en geproduceerd.
De single is te downloaden via de meeste grote downloadportals !

Check 'm maar op Zazell

Of op iTunes

Feli, maar ik hoor alleen maar noize op Zazell?

Ok, ik zal het doorgeven !
Op Itunes kan je trouwens ook een stukje luisteren. ( die werkt :P )

En we staan al op nummer twee van de download top 10 op SBS download !
Check 'm hier

hoor op de SBS6 site ook alleen maar ruis/distortion? speelt de clip daar bij jou wel goed?

Misschien iets met je codecs ofzo Raphie?

(hier doet ie ut wel :P )

Ehh, ik ben beniewd naar de texten op de rest van het album, want nergens om, maar je lijkt alle cliche´s al gebruikt te hebben in dit nummer. Een beetje italo-achtig Engels.

hoor op de SBS6 site ook alleen maar ruis/distortion? speelt de clip daar bij jou wel goed?

Er was inderdaad iets mis met de preview van de track.
Dit is inmiddels verholpen !

Heb je al vaker zaken gedaan met Double dance? Een tip: (niet ten nadele van hun, maar toch) Zet al je afspraken op papier, en geef NIETS gratis....

Heb je al vaker zaken gedaan met Double dance? Een tip: (niet ten nadele van hun, maar toch) Zet al je afspraken op papier, en geef NIETS gratis....

mag ik je vragen waarom ?

Back