beoordeel

highwayjunk

Ingeburgerd
Hallo,

ik ben nieuw hier en wil langs deze weg beetje meer informatie rond het producen ik ben nu al 3 jaar mee bezig enkel in de wekends heb in het begin met fl studio gewerkt en nu het laatste half jaar heb ik logic pro 9 aangeschaft
vind ik heel leuk programma maar moet nog veel uitzoeken hoe alles in elkaar zit ik werk met een i-mac heb een m-audio fast trackultra geluidskaart heb een axiom 25 midikeyboard en monitors van krk rockit 6
mijn probleem is ik kan een stukje muziek maken maar als ik alles moet beginnen uitzetten naar een song bv begin midden en einde dan kom ik vast te zitten ik heb ook totaal geen noten leer gedaan of spelen van een muziek instrument maar vind het super om met muziek te spelen op computer
ik heb hier een bestandje op gezet wat ik zelf gemaakt heb en de vraag is ben ik op goeie weg en kan me iemand tips geven rond het uitbreiden van de song

bedankt Highwayjunk

Attachments

• Is tis bad or good.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 77
wat spacy soundeffects ( noisje of zo er gaanderweg eens bij , of wat filtersweepeffectjes en zo) gewoon voor de variatie
verder klinkt het best lekker .
oh ja :
welkom natuurlijk !

Dank u voor de verwelkoming
kan ik ook iets van jullie horen dat je zelf gemaakt hebt welke stijl je maakt
ik ben me ondertussen aan het toeleggen naar de opbouw en het maken van geluidjes maar is niet allemaal zo simpel maar ja de toren van piza is ook niet op 1 dag gebouwd e (ahahaha)
oefenen oefenen en oefenen is de kunst e nietwaar toch allesinds bedankt voor de comentaar

Bij mp3 compressie worden hoge tonen afgefiltert....

Je bent goed op weg:okdan:

Klinkt lekker, tja muziek leer kan je wel verder helpen (ikmoet daar ook meer is aan),
verder kan het bespelen van een instrument ook helpen.

Denk dat het meerdendeel van de 'goede' producers wel gitaar of toetsen speelt.

nee heb gewoon gebouncd naar mp3
klinkt super goed die gear list hoe lang ben je zelf al bezig met producen en met welk programma werk je
gebruik je ook hardware want ik denk me zo een mpc 5000 aan te schaffen maar word dat niet meer gebruikt voor hip hop r&b stijlen ik wil zelf geluidjes maken en daarom denk ik dat die mpc daarvoor goed is of heb je betere ideeen daarvoor zou graag muziek leer willen doen maar heb geen tijd daarvoor
ben internationale chauffeur en heel de week van huis weg dus ja maar ik heb ook dat idee dat producers een instrument spelen het is direct een paar stappen vooruit

sufgerukte wallies we are the chosen klinkt goed toffe tekst
kutmuziek vind ik origineel !!!
en die ander is beetje spelen met de synt leuk

hai,
klink goed maar wel wat vlak, misschien wat meer effecten.
Wel duidelijke invloed van The Cure 'A Forrest' als ik goed luister.
Misschien onbewust hoor....

Back