M Mia ///:::///:::///:::///:::/ Lid sinds 6 april 2005 Berichten 202 Locatie Brussel 16 februari 2011 #1 Wie?
marcuuu Gepokt en gemazeld Lid sinds 24 juni 2002 Berichten 7.308 Locatie <zh> 16 februari 2011 #2 Als ik er een had dan wist ik het wel meteen ruilen Succes met je zoek tocht. Moet toch wel lukken met dit mooie ruil voorstel
Als ik er een had dan wist ik het wel meteen ruilen Succes met je zoek tocht. Moet toch wel lukken met dit mooie ruil voorstel
M Mia ///:::///:::///:::///:::/ Lid sinds 6 april 2005 Berichten 202 Locatie Brussel 4 december 2012 #3 Ik zoek hem nog steeds... schop!
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 4 december 2012 #4 volgens mij kan je beter die ms20 en sq10 los verkopen, dan een simmonds kopen, en van het restantje een leuke vakantie vieren....
volgens mij kan je beter die ms20 en sq10 los verkopen, dan een simmonds kopen, en van het restantje een leuke vakantie vieren....
sms303 WHAT UR WATCHIN'?!?! Lid sinds 28 Maart 2004 Berichten 3.844 Locatie Rotterodamus 5 december 2012 #5 Hoeveel SDS3 eigenaren zwerven hier rond op het forum en eigenlijk door NL? Internationaal zal je meer/sneller succes hebben denk ik Vermona is met een midi versie bezig, wat ik ergens eens heb gelezen, en op Muffs is er iemand die adhv het schema een clone wil bouwen.... Iemand uit Zaltbommel/Den Bosch heeft er 2...... Maarre of ie er ooit 1 wegdoet is maar de vraag
Hoeveel SDS3 eigenaren zwerven hier rond op het forum en eigenlijk door NL? Internationaal zal je meer/sneller succes hebben denk ik Vermona is met een midi versie bezig, wat ik ergens eens heb gelezen, en op Muffs is er iemand die adhv het schema een clone wil bouwen.... Iemand uit Zaltbommel/Den Bosch heeft er 2...... Maarre of ie er ooit 1 wegdoet is maar de vraag