• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Koop studiotijd met jouw spullen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bonzo

Stamgast
Neem eindelijk je ep, cd, of demo op en betaal met jouw spullen die je toch niet gebruikt!

Ik heb een nogal uitgebreide hardware homestudio en kan altijd extra synths, mics, effecten, kabels, enz gebruiken. Stel maar voor! Op die manier kunnen we allemaal geld besparen...Als je een studio zoekt (volledig hardware). Ik nam eerder op in een grote studio, en dingen die ik opnam en producete worden op dit moment gedraaid op Fm Brussel, Radio 1 , enz. Ik weet wat ik doe. Meer info over mijn studio vind je hier: en hieronder

Mackie 32-8 studio consol(analog)
alesis hd24 recorder

effects: korg, alesis, boss, dbx, roland, phonic, etc...

Stomp boxes (big cheese!!!, big muff, vox, korg pme, bos ds1 (japan) etc.)
bass fx rat, muff, enz.

synths & piano: solina strings ensemble, groovbox mc 505, roland jp-8000, kawai mp5 virtual organs, softsynths

amps: london city mkv cab 2*15" (70's), ashdwon king combo bass amp, etc

Mics: sennheiser, sure, akg, enz.

Enkele leuke speeltjes:
l_8bd0b9c872be4323acfffd925666d3b3.jpg

l_0710b76b0a134dc68fea3192b43db77b.jpg

l_1955cc64dd32415c852959a6c12a853b.jpg
l_e44c99d2604144528e4a89803f6a5d52.jpg

Bericht door een moderator:
Hoe origineel ik je idee ook vind is het een lastig aanbod wat je doet. Is het commercieel? Niet echt, maar je noemt ook weer geen richtprijs en dat zijn beiden zaken die duidelijk vermoemd worden in de synthforum marktplaats richtlijnen.

Ik stel dus toch voor dat je de waarde van een uur of dagdeel studiotijd in geld weergeeft bij wijze van richtprijs/ruilwaarde aangezien we deze regels voor elk forumlid hanteren.

Begrijp ik. Richtprijs 20 euro/uur. Als je echter een leuke synth ofzo hebt die ik net zoek zijn dingen nog (lichtjes) bespreekbaar. Ik begrijp dat mensen ook graag luisteren, naar wat ik zoal gemixt heb. Hier vind je een voorbeeld van een recente band die ik opnam.

Toch even zeggen dat ik geen fan van Behringer ben :-(, want dat is het ook niet echt. (Tenzij iemand een mx882 heeft, want die zoek ik wel nog.

gitaarpedaaltjes, synths, zelfs kabels kunnen me bekoren! Stel dus maar voor.

Ik zeg er ook even bij dat ik zelf ook enkele aardige klavieren heb staan die je in de studio mag gebruiken. (o.a. Solina Strings, yamaha dx7, jp8000, roland rd 100, oude drumcomputers en heel wat analoge effecten...)

Tot 24-03 heb ik nog enkele dagen vrij (door een weggevallen band) en reken ik een uur aan slechts 15 euro. Ik geef je een vb. Je hebt een synth waar je nog 150 euro voor wil, dus krijg je daar TIEN uur studio voor (een hele dag dus).

HIER kan je luisteren wat er deze week aan demo's werd opgenomen. Death of a legendary rockstar zou ik synth-rock noemen. Als je een echte originele sound wil kan je ook bij mij terecht.

Net nieuw muziekje gepost als voorbeeld. "Gene", van een band met nogal wat 90's invloeden. Ik zoek dringend een korg poly 6, een leuke vocoder en een LINE 6 echo pro.

Band wegevallen in de herfstvakantie... Je kan hier volgende week twee volle dagen komen opnemen aan 300 euro! Je kan nog steeds je afdankertjes inruilen, want ik zoek altijd wel synths, effecten en ander spul!

Zoek nog steeds allerlei synth en effectspul in ruil voor opnames. OOK VST, want ik houd me terug bezig me mijn mac als hobby. Ik heb dit weekend nog open staan door een afzegging.

Je kan dus spullen uitzonderlijk inruilen aan 15 euro /studiouur.

Alles tot februari zit vol. Er staat heel wat synthgeweld op mijn site www.myspace.com/bliueplayground

Nog iemand een overbodig klavier of leuke pedalen te ruil voor studio tijd? Ik reken aan 25euro/uur, en had het afgelopen jaar alvast één productie op de nationale radio, en ééntje in Manchester op een zender met 2.500.000 luisteraars...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back