een liefdes liedje voor mijn liefje

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
Omdat ik veel experimenteer en mijzelf vind bevinden in het leerproces om met geluid/afmix en mastering om te gaan maar ook zeker het kunnen gebruiken van melodien/akkoorden etc ben ik op de love tour gegaan en heb dit gemaakt.

Jaimie Fanatic - The Sweetness of Your Touch

ik denk dat ik er nog iemand over heen laat zingen, maar dat zal voor mij de eerste keer zijn dat ik zoiets laat doen dus een beetje eng vind ik..

maar ja.. wat jullie?

beat zit weer lekker in elkaar !
leuke drum geluiden
ok, de track komt niet echt op gang, maar je gaf zelf al aan dat je nog bijv. zang
wil toevoegen. De mix klinkt wel ok, heb er wat dat betreft niet echt aandachtig naar
geluisterd

de kritiek ;) :
- de geluiden die je gebruikt (bas, piano en string) vind ik allemaal
net iets te General Midi klinken... daar zou ik nog ff wat meer aandacht aan besteden
Probeer die piano es te vervangen door een soort van synth geluid waarvan langzaam
het filter open gaat, da's volgens mij wel mooi.
- Muzikaal lijkt het allemaal vrij aardig te kloppen... alleen die eerste toon van de baslijn
op de eerste tel van de tweede maat vinnik nie echt lekker klinken samen met de rest
- Probeer eens een uitgebreider akkoorden schema te maken, voor bijvoorbeeld in een
tussenstuk. Als je zang wil toevoegen geeft je dat ook veel meer mogelijkheden.

je zit op de goede weg hoor....

;)

slik, uitgebreidere akkoorden schema in het midden.. :confused: ik weet niet hoe ik dat zou moeten doen
ben al bang dat ik valse dingen ga doen .. ik zal eens kijken naar die bass toon..

om eerlijk te houden wilde ik het juist puur een simpel houden dus geen gerse synth geluiden.. de zanger heeft een stem als maxwell is mijn verteld, dus ik wilde het zo natural mogelijk houden

we zullen zien of dat inderdaad ook het beste werkt. als hij gezongen heeft kan ik het later altijd nog bewerken.

Back