MOTIF XF-6

Status
Please reply by conversation.

Septic

ex Modular addict
Voor degene die er nu al op uitgekeken zijn en/of over willen stappen naar de XF-7/XF-8.

gezocht:

YAMAHA MOTIF XF-6

Ik ben bereid een goede prijs te betalen, maar het moet wel rendabel zijn t.o.v. nieuw kopen.

Dank u.

Ow BTW, ik kan ook eventueel een Motif XS rack met MLan board erin als ruil erin betrekken.

Heb geen motif xf maar heb eventueel wel interesse in de motif xs rack.

Hoi jpa,

Dat is heel fijn uiteraard, als ik een XF-6 vindt, kan je hem overnemen van me, hij is 100% met alle toeters en bellen.

Als het nog lang duurt dan koop ik er wel een nieuw :P

Motif XS rack met MLan-16E2 (16/4 audio + midi IO over FW IO) nu alvast te reserveren dan voor 1200€
Hiermee kan je met een Firewire kabel alle midi/audio kanalen lekker zonder enorme kabelboom aan audio en midikabels als een VST3 plugin bewerken, hoezo lekker compact, ideaal voor delaptop muzikant die een dikke rompler zoekt

(Mlan16E2 upgrade is nu niet meer verkrijgbaar zo te zien op diverse sites en kostte ruim 350€, dus lijkt me 1200 normaal voor een in nieuwstaat verkerend toestel met alles wat er orgineel bijzat in onberispelijke staat zoals doos en manuals etc.

Voor een MOTIF XF-6 ben ik bereid 80% van de nieuwprijs te betalen als ie ook in nieuwstaat is.

Ik kijk het nog een paar dagen aan.

Niemand dus?

Snap het wel, ik zou hem zelf ook niet verkopen :p

Iemand trek in die Motif XS-rack + Mlan alvast voor 1199.-? (1336+350 nieuwprijs) waarbij de Mlan eignelijk al niet meer tekoop is in de winkels

Wil hem wel ruilen (met bijbetaling vanuit jouw kant) tegen een XS8. Laat maar weten of de topic nog geldt en of je interesse hebt.

Status
Please reply by conversation.
Back