Solina string synthesizer Ebay USA

nou wens hem oprecht veel succes, ben benieuwd, denk met een paar keer proberen raakt hij hem vast kwijt, voor meer dan waarvoor hij hem hier zou kunnen verkopen.
over local pickup: vermoed dat dat is ingevuld omdat ebay anders perse shippingcosts wilt erbij vermelden.
de vermoedelijke opstuurkosten a 800$ zijn extreem veel te hoog , en de suggestie dat mensen hem zelf ongeveer moeten komen inpakken , lijkt me vreemd, ondoenlijk en eerder bedoeld om mensen af te schrikken . gewoon kratje eromheen timmeren , of flightcase a 200 euro en opsturen . ( zit je nog ver onder de 800$ )
maar ja, wie ben ik om er wat over op te merken ?

nou wens hem oprecht veel succes, ben benieuwd, denk met een paar keer proberen raakt hij hem vast kwijt, voor meer dan waarvoor hij hem hier zou kunnen verkopen.
over local pickup: vermoed dat dat is ingevuld omdat ebay anders perse shippingcosts wilt erbij vermelden.
de vermoedelijke opstuurkosten a 800$ zijn extreem veel te hoog , en de suggestie dat mensen hem zelf ongeveer moeten komen inpakken , lijkt me vreemd, ondoenlijk en eerder bedoeld om mensen af te schrikken . gewoon kratje eromheen timmeren , of flightcase a 200 euro en opsturen . ( zit je nog ver onder de 800$ )
maar ja, wie ben ik om er wat over op te merken ?

Hij heeft er al een flightcase bij..

Als Belg op Ebay USA en dan Local Pickup. Ik wordt hier echt moe van hoor...

Ik wou er niet over beginnen...maar iedereen het zijne..

Jullie zijn toch wel motXXXXXXXXX pain in the AXXXX zur
Denk wel dat ge het kunt lezen of toch niet want de ad van mij hebben jullie toch in ieder geval niet gelezen.
Waarom verspil ik ook hier men tijd aan :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Jullie zijn toch wel motXXXXXXXXX pain in the AXXXX zur
Denk wel dat ge het kunt lezen of toch niet want de ad van mij hebben jullie toch in ieder geval niet gelezen.
Waarom verspil ik ook hier men tijd aan :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Jonge doe eens effe rustig...ik heb hem hier slechts gepost omdat het interessante gear is..

Ik dacht meteen hmmm dat shipping verhaal rammelt een beetje en idd op Ebay.com adverteren en dan pick up only doen kapt veel potentiele kopers af..

Maar ik dacht "ik ga er niks over zeggen is zijn zaak"

Maar goed jij pakt het negatief op en dat is jammer, je kan ook denken "boys hebben een punt"...want die hebben we..

Ik zou de advertentie radicaal aanpassen maar dat moet je zelf weten.

Ralph geloof me ik heb de heele dag heerlijk in de sauna gelegen
thaise massage gehad, heerlijk gegeten, nu lekker thuis met e pintje (echt bier btw).
Ik ben rustig.
Als het de boys niet aanstaat pech, geraakt het niet verkocht pech, kost me 0.35$.
Maar dan heb ik het zelf gedaan en moet ik niet iemand met volgens hem superstatus eraan laten lekken.
Tis gewoon een goeie synth en hij moet niet weg.

Ralph geloof me ik heb de heele dag heerlijk in de sauna gelegen
thaise massage gehad, heerlijk gegeten, nu lekker thuis met e pintje (echt bier btw).
Ik ben rustig.
Als het de boys niet aanstaat pech, geraakt het niet verkocht pech, kost me 0.35$.
Maar dan heb ik het zelf gedaan en moet ik niet iemand met volgens hem superstatus eraan laten lekken.
Tis gewoon een goeie synth en hij moet niet weg.

Ok duidelijk hoe je erover denkt...jammer dat je dingen door elkaar haalt.

ik denk dat je hem wel kwijtraakt, kwestie van geduld.
en het is inderdaad een bijzondere synth kan ik uit ervaring vertellen
succes ! mot lukken

Dank u wel Sunny en je zat er idd recht op ivm de reden van local pickup.
Heb geduld hoor staat hier niet in de weg.
Thanx

Back