Onderdelen Korg MS20 gevraagd

P-Five

gearhead
Voor mijn gehavende Korg MS20 ben ik op zoek naar knoppen en toetsen om hem weer 'origineel' te maken. Door de vorige eigenaar was hij voorzien van een aantal knoppen van een Crumar Spirit ;-( Dus heeft iemand een 'niet-meer-te-redden-Korg-MS' en wil hij er afstand van doen dan hoor ik het heel graag. Heeft iemand een Crumar Spirit (haha) en mist die een paar knoppen, dan heb ik die...

off topic: Gloep... Wat een lijst. Een P-five!

Misschien moet je senso eens een pbtje sturen.

museum

museum

Heb ik aan zitten denken, maar door ruimtegebrek heb ik nu een deel als vaste setup en een deel als 'wat-zal-ik-nu-weer-eens-opstellen' op zolder gestald. Het plan is er om op zolder alles zo neer te zetten dat het aangesloten kan worden en bespeeld. Voorlopig heb ik dit plan nog niet uitgevoerd...

Origineel geplaatst door sander

....USED.... 44364 KORG MS20 BLACK KEY $16.50EACH
....USED.... 44365 KORG MS20 WHITE KEY $18.15EACH

Waaaaat? En nog voor gebruikte toetsen ook?
En wat kosten nieuwe toetsen dan? Het dubbele? :maffia:

Ik geloof dat ik als de sodeju mijn site moet gaan aanpassen. :)

Kun je best doen senso met somige dingen ben je niet duur :) Hij zoekt ook toetsen

Origineel geplaatst door sander
http://www.melmusic.com.au/Page41.HTML
....USED.... 44364 KORG MS20 BLACK KEY $16.50EACH
....USED.... 44365 KORG MS20 WHITE KEY $18.15EACH

Maar dan wel Australische Dollars 8D Wel goed lezen hoor want zo maak je iedereen aan het schrikken. En Senso rekent zich rijk voor niets :)

Au$ 16,50 is ongeveer US$ 11,-- (evengoed nog een fors bedrag)
Nieuwe knoppen voor de Minimoog kosten ook zo'n slordige Euro 9 per stuk dus er zit best wel een handeltje in onderdelen. Maar dat wisten jullie al...8)

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is... :D

Ik zoek ook nog 2 knoppen van een ms-20, een grote en een kleine knop...

Wie kan mij daar aan helpen?

Groeten,
Soepkip

Back