VintageWorks
Ouwe rot
Te koop:
Korg Stage Echo, type SE-500 in gebruikte staat. Dit is de grote broer van de SE-300. De SE-500 heeft een uitgebreidere delay sectie dan de SE-300 (meer koppen). Verder heeft de SE-500 heeft een CV input voor tape speed (=delay tijd) en een gate input voor het aan/uit schakelen van de feedback. De SE-300 heeft geen CV/Gate inputs. De SE-500 heeft 2 inputs en een gebalanceerde XLR in- en output.
Superleuk om in combinatie met een ms-10 of ms-20 te gebruiken, maar met andere synths ook te gek hoor
Hij is in gebruikte staat (zie foto's). Het tolex is niet mooi meer, komt los op verschillende plekken en 1 scharnier van het deksel aan de achterkant ontbreekt. Verder een klein krasje linksboven op het paneel en een kleine barst in het glas van de VU-meter. Technisch is hij goed, koppen mooi, echo constant (verspringt niet), motor draait zonder bijgeluiden. Wél heeft hij service nodig in de vorm van: koppen demagnetiseren (ik heb ze al schoongemaakt), nieuwe viltjes plaatsen, tape vervangen!, pinch roller een nacht in de olie (dan wordt het rubber wat soepeler).
Dat is hem. Een goed ding met werk, maar daar is de prijs ook naar: 375 Euro. Daar koop je nog geen SE-300 voor
Verzending is ook mogelijk. Foto's ga ik straks maken.
Korg Stage Echo, type SE-500 in gebruikte staat. Dit is de grote broer van de SE-300. De SE-500 heeft een uitgebreidere delay sectie dan de SE-300 (meer koppen). Verder heeft de SE-500 heeft een CV input voor tape speed (=delay tijd) en een gate input voor het aan/uit schakelen van de feedback. De SE-300 heeft geen CV/Gate inputs. De SE-500 heeft 2 inputs en een gebalanceerde XLR in- en output.
Superleuk om in combinatie met een ms-10 of ms-20 te gebruiken, maar met andere synths ook te gek hoor
Hij is in gebruikte staat (zie foto's). Het tolex is niet mooi meer, komt los op verschillende plekken en 1 scharnier van het deksel aan de achterkant ontbreekt. Verder een klein krasje linksboven op het paneel en een kleine barst in het glas van de VU-meter. Technisch is hij goed, koppen mooi, echo constant (verspringt niet), motor draait zonder bijgeluiden. Wél heeft hij service nodig in de vorm van: koppen demagnetiseren (ik heb ze al schoongemaakt), nieuwe viltjes plaatsen, tape vervangen!, pinch roller een nacht in de olie (dan wordt het rubber wat soepeler). Dat is hem. Een goed ding met werk, maar daar is de prijs ook naar: 375 Euro. Daar koop je nog geen SE-300 voor

Verzending is ook mogelijk. Foto's ga ik straks maken.