fender twin reverb jbl of jensen

gracetunes

Nieuwkomer
Joe,

ik ben al een tijdje op zoek naar een Twin reverb voor mijn NE3 en heb ondertussen de keuze tussen een twin 85w met jbl D120F speakers en volledig in originele staat (1200E) en ééntje van 135W met nieuwe jensen C12K 8ohm (800E). Die met de jbl boxkes heb ik al getest, klinkt zalig, mooi in de bassen. De andere ga ik maandag testen. Ik ben een leek op vlak van versterkers, dus kan nog niet zo goed inschatten. Iemand die zo vanop afstand een advies kan geven?
1200 Euro voor 85w en JBL120 of 800 voor 135w en jensen, genomen dat ze beide in goeie staat zijn? 400E is uiteindelijk toch een pak geld...

thx,

Die duurdere met JBL's...without a doubt, mits in goede staat natuurlijk. Is meer waard, behoudt z'n waarde meer en klinkt lekkerder, voller en pittiger voor je EP's...zorg voor een reamp kastje van ok'je tot goede kwaliteit. Ik snap nogsteeds niet dat je dezeinvertering doet hoor, maar als je het doet doe het dan goed!

ik heb zelf een rolandjc120 oude versie voor minder dan de helft,
zou voor de jbl's gaan

Joe,

ik ben al een tijdje op zoek naar een Twin reverb voor mijn NE3 en heb ondertussen de keuze tussen een twin 85w met jbl D120F speakers en volledig in originele staat (1200E) en ééntje van 135W met nieuwe jensen C12K 8ohm (800E). Die met de jbl boxkes heb ik al getest, klinkt zalig, mooi in de bassen. De andere ga ik maandag testen. Ik ben een leek op vlak van versterkers, dus kan nog niet zo goed inschatten. Iemand die zo vanop afstand een advies kan geven?
1200 Euro voor 85w en JBL120 of 800 voor 135w en jensen, genomen dat ze beide in goeie staat zijn? 400E is uiteindelijk toch een pak geld...

thx,