The Day After Tomorrow

Vortigern

Stamgast
Cover van de soundtrack van Harald Kloser. Volledig gemaakt in Reason 5. Toont volgens mij wel aan wat Reason kan:

je gaat toch geen koffers maken:Z

Ook een beetje raar om te zeggen dat jouw werk aantoont wat reason 5 kan...

met reason kan alles..met logic ableton of fasttracker kan je ook klassiek componeren.

Nou ja .. de mix is wel in orde:)

Ik ben ook niet zo van de koffers, helemaal niet zelfs. Maar mijn meisje speelt cello en wilde een orkestband waar ze haar partij overheen kon spelen, vandaar. En voor mij een mooie gelegenheid eens wat heel anders dan anders te doen.

oh ok.. het zit wel goed in elkaar verder.

ALtijd handing om een cellist in de buurt te hebben.

Bofkont;)

reason vind ik ook wel heel fijn. het enige wat daarin mist is een simpele lowcut op de mixer of als module

Cover van de soundtrack van Harald Kloser. Volledig gemaakt in Reason 5. Toont volgens mij wel aan wat Reason kan:

Ik snap hem ook niet zo. In de standaard Reason demo tracks zit toch veel meer....?
Als je aan wilt tonen wat een programma allemaal kan, moet je wel het onderste uit de kan halen. Ik heb niet het idee dat dat hier het geval is. Of?

Tuurlijk kan reason veel meer. Doe er normailiter ook heel andere dingen mee, maar ik bedoel in dit geval bijvoorbeeld de blazers, die vind ik opvallend goed klinken voor een neppert. Dat wilde ik even kwijt.

Back