• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

kawai k4, mm16, q80ex, mam mb33II, novation k station, casio sk5 ...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

de raaf

biep blop piep
ga eens kuisen onder de dingen dat ik weinig gebruik en die 100% werken

kawai k4 digital synth:met handleiding (denkt uitgeprint) en adaptor: 100 euro (liever afhalen) goede staat!

kawai mm16: 16 mini channel midi mixer met oa presets voor k4, 1, 3?, en die drummodule gebaseerd op k4) 65 euro (adapter + handleiding) goede staat!

kawai q80ex midi sequencer: 65 euro (adapter+handleiding+ orginele doos) goede staat!

mam mb33II (303 clone van mam, 2de versie met sub en distortion) 120 euro goede staat!

novation K station (grave kleine va (als hem ni verkoopt hou ik het wel) 240 euro (adapter+handleiding+ orginele doos) zeer goede staat!!

sirkut electronics "synth noise box" synth noise box met 3 osc 11 switches + 1 switch on/of ) werk op 9 volt (geen adapter erbij) 130 euro, beetje verf eraf, maar werkt perfect

casio sk5 met bend aka patchbay met 16 cinch jacks: 120 euro, in goede staat, niet de meest uitgebreide bends, meer experimenteren met patchen

alles ziet er degelijk uit en ik ben nogal conservatief in de beschrijving

enkele ruil voor eurorack modulare modules of een synth ala ensoniq esq1 of zo

ik woon in antwerpen centrum, de grote dingen zie ik liever afgehaald worden en kunne ze ook getest worden

prijzen bespreekbaar maar weinig rekbaar.

blijkbaar worden die sirkut synth noise box, nu eeen pakgoedkoper verkocht nieuw dan vroeger het geval was, dus prijs daling naar 100 euro

komt er bij mfb synth 2, wordt niet meer gemaakt 275 euro vaste prijs
of ruil met eurorack modular shizzle

sirkut snb is weg, een ruil deal met ne amerikaan

zou best de k-station of zo willen ruilen met een Siel mono, in goede staat, vooral de filter sliders moeten nog goed werken, , wil het best komen halen, of die mfb synth 2
laat snel weten!!

blijf over:
kawai k4 voor 100 euro
kawai mm16: 16 channel midi mixer: 50 euro
eventueel samen voor 140 euro

mam mb33II voor 120 euro
novation k- station 240euro
casio sk5 met bend 16 cinch patchbay op de plaats van de speaker + grote jack output 100euro

ruilen voor eurorack modules of voor stellen
eventueel opzoek naar dsi evolver desktop (met eventuele bij leg van mijn kant)
de siel mono ga ik effe laten

blijven nog over en prijs een beetje verlaagd

mam mb33II: 110 euro, werkt 100% met midi,
casio sk5 + 16 cinch patchbay mod (op de plaats van de speaker) + grote jack output, sk 5 in zeer goede staat voor de leeftijd: 80 euro
novation k-station: ziet er nog bijna nieuw uit, werkt 100%, met adapter, handleiding, en orginele doos, lieft ophalen in antwerpen, belgie! 225 euro
momenteel geen fotos, mijn digi camara zit in een lsd trip en komt er ni meer uit

eventueel ruilen voor eurorack modules of leuke drumdoos of andere leuke synth, laat maar weten.

mam mb33II: 110 euro, werkt 100% met midi,
novation k-station: ziet er nog bijna nieuw uit, werkt 100%, met adapter, handleiding, en orginele doos, lieft ophalen in antwerpen, belgie! 225 euro
momenteel geen fotos, mijn digi camara zit in een lsd trip en komt er ni meer uit

eventueel ruilen voor eurorack modules of andere leuke synth, laat maar weten.
deze prijsen zijn vast, lager ga ik niet!

komt erbij: boss bass syntesizer pedal syb3: werkt 100%, enkel wat krasjes, 60 euro of ruil of goed bod!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back