Hulp gevraagd bij keuze reverb

Eurynom3

Ouwe rot
Vandaag is mijn Powercore Firewire officieel dood verklaard. Ik gebruikte hem voornamelijk voor de reverb. Nu ben ik dus op zoek naar een vervanger.

De eisen die ik heb is dat er een firewire aansluiting op moet zitten en het mac compatible is. De stijl die ik produceer is house/hardstyle (ik weet niet of dat relevant is om te vermelden). Mijn budget ligt rond de 600/700 euro.

Welke reverbs raden jullie aan? Gewoon weer een powercore firewire (x4/x8)? Of toch een Lexicon (lees daar veel goede dingen over)?

Als je de hardware versies van Lexicon bedoelt, in jouw prijsklasse zijn er iig geen processors van Lexicon met firewire. Je moet ze gewoon via audio aansluitingen (s/pdif of analoog) aansluiten + USB voor het aansturen van je presets (als ware het VST).

Je hebt dan bv de Universal Audio (UAD) Sattelite duo core. Net iets boven budget (maar dat zou een nieuwe powercore ook zijn). Dan heb je nog de SSL Duende Logic (of deze naamsaanduiding inhoudt dat alleen Logic formaat wordt ondersteund weet ik niet, maar zou ik zeker even checken), en de TC powercore's. En TC stopt met de Powercore ontwikkeling had ik begrepen........ Als je FW wilt, zou ik voor de UAD's gaan.
Voor de rest is het vooral PCI based.

Laatst gewijzigd:
Back