Heeft iemand Depeche mode samples

Bel Martin Gore effe op zou ik zeggen...

[ame="http://www.google.nl/search?aq=1&oq=emulator+2&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=emulator+2+samples"]emulator 2 samples - Google zoeken

yo analog man ...kweetff niet ofkje al pb t had?
ai ..veelpostweg//////////:okdan:

je zou toch zeggen dat t easy done is ,....we ...hebben evt sp1200 samples dan hebbie de emu 2 library nog niet

koop de x emulator software ...bv daar zit de 32 bit collectie in toch ????????

Niet helemaal analoog dus!!!

Ik denk dat er een conceptuele vervarring is ontstaan: als we het hier over "analoog" hebben, moeten we "hardware" lezen

Niet helemaal analoog dus!!!

Ik denk dat er een conceptuele vervarring is ontstaan: als we het hier over "analoog" hebben, moeten we "hardware" lezen
Niet helemaal nee,
maar een Emulator heeft toch gewoon een lekker analoge filter hoor.

Maar goed, daar gaat deze topic toch totaal niet over ?
Of steken we weer de draak met zijn nickname ? :p

Niet helemaal nee,
maar een Emulator heeft toch gewoon een lekker analoge filter hoor.

Maar goed, daar gaat deze topic toch totaal niet over ?
Of steken we weer de draak met zijn nickname ? :p

Tja... Wat kan ik zeggen...

Wat gear betreft is mijn stem het enige instrument. :D

Verder is de TS hiermee druk bezig, hij heeft hulp en van alles nog wat nodig. Dus ik denk dat korte en bondige informatie helpt.

Verder is de TS hiermee druk bezig, hij heeft hulp en van alles nog wat nodig. Dus ik denk dat korte en bondige informatie helpt.

voorlopig doe je niet wat je zegt :)

@ts.
ik heb een stukkie acapella van "I feel loved".
Pm me maer als je er interesse in hebt..

voorlopig doe je niet wat je zegt :)

Klopt, omdat ik geen toetsen speel. Daarom kan ik hem daadwerkelijk niet helpen. Wat ik weet is dat de TS jaren 80's DM samples zoekt. Die van I feel loved heb ik ook, al lang, maar die zijn dus mp3's.

Analogman, ik zou zoals reeds aangehaald ergens op het net op zoek gaan naar de "originele" presets van vintage samplers zoals Emulator, Emax, enz. eventueel reeds geconverteerd naar een handiger formaat. (maar het is een heuse zoektocht, vrees ik)

En dan moet je maar eens browsen door de presets, je gaat wel wat dingen herkennen.

Daarnaast samplede DM natuurlijk ook zelf. Maar die samples ga je nooit terugvinden.
Als je ze al op het gehoor kan herkennen, laat staan herconstrueren, ben je een genie :p

Wat je kan doen zijn stukjes uit live DVD's proberen te samplen. Op de documentaire van 101 laat Alan Wilder wat sounds uit zijn Emax horen. Ook die zou je kunnen samplen. (een zekere DX5 op youtube heeft dit reeds met succes gedaan)

Back