• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Allen Heath Zed 14

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Blaqspark

Ingeburgerd
Op marktplaats krijg ik weinig reacties voor deze goeie mixer, misschien dat hier iemand interesse heeft:

Deze mixer is overbodig omdat ik een expension voor mijn PCI geluidskaart ga kopen. Dit is echt een perfecte mixer, plug en play, prima faders en perfect geluid. Alles wat erbij hoort zit er nog bij behalve de doos.

Je kan hem komen ophalen en testen of laten verzenden. Voor minder dan 250,- gaat hij niet weg.

Omschrijving:

Allen & Heath Zed 14 - 6 Mono / 4 StereoDe ZED 1402 is de eerste mengtafel uit de nieuwe ZED generatie. De tafel is afgeleid van de inmiddels bekende PA-Series. De Zed 14 is voorzien van 6 mono inputs en 4 stereo ingangen met de uit de Wizard en GL series bekende dual-functionaliteit. Een bijzonder doordachte nieuwe functie is dat het aux send/return signaal bi-directioneel via USB verzonden kan worden zodat effecten uit een (laptop) computer kunnen worden gebruikt. Vanzelfsprekend kan er via deze USB bus ook audio van en naar de computer. De nieuwe Zed is voorzien van een nieuw type fader en maakt mede doordat de alle knoppen en connectoren vastzitten aan de boverplaat een buitengewoon degelijke indruk. Deze mixer klinkt en voelt aan als een model uit een hogere prijsklasse! Tevens wordt een versie van Cakewalk Sonar LE meegeleverd om van de computer direct een digitaal workstation te maken.

Specificaties:

6 Mono mic/line inputs
4 Stereo line inputs
Insert aansluitingen
Per kanaal highpass filter
3-Bands toonregeling met midsweep
4 Aux sends
Pan/mute per kanaal
Stereo two-track return
USB send/return plus opname en afspeelmogelijkheid
Record output
12-Segment ledmeter op de mastersectie
Master sturing voor aux 1 en 2

Voor interesse PM me ff

PS: Foto's komen nog

Marktplaats advertentie:
http://muziek.marktplaats.nl/mengpanelen/423976372-allen-heath-zed-14-perfecte-staat.html?return=eJwtikEKgzAQRe8i6FITNS4iQSyFniOYFIPRDM5IS0vv3pF29/77z2qp30GLHrVUnc7Q232a%2B5kIdFUtCfxWrnZfCKK1hOUWq19SwgzDMxpZODSU8maUeXOJxPAKwIh3h38LpxUMKx/jdqx%2BDxPP5XHW3uW1qoVs2SQMrOoC4DCigIQ0JedNp1p1u2b95wtrszbM&df=1&fta=eNotjsFuwjAQRP9lpeZsB6eFWeWGxK2/ELnYpRZObLEOIBD/Xge47dNo3qzFF%2B6CNWg%2BxeFsoxBXbEHX2OvGSV8SNMeCW8gsv04q5QLFY8Y0j/4U9ny84ObdR6u04SQBbZPz3KsmJyn75Hz/2Zlut13MBpTtwROH6hGsQMG9JkF6Y7rO/ZgFdU1KytbJEP10KH9LQ9VgAxrtdVgkteeelvqtvRB/v88zsYXC/fH4B4ofRMo%3D&fta_ind=1&fs=1

Fw6l8dNFtHPQnzUX1RzEHA==.jpg

pXA==.jpg

A2eKECQ==.jpg

Daar staat ie dan!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back