Roland W30

Status
Please reply by conversation.

Marc

Ouwe rot
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een goed werkende Roland W30 voor een eerlijke prijs.
Hoeft geen SCSI op te zitten,maar wel graag een werkende voeding,diskdrive,backlight en stroomkabel.

Heb overigens geen intresse in de module-alternatieven (S330-S550 enz.)

Ik heb eventueel een Novation Launchpad,Behringer FCA202 geluidskaart of laptopje liggen om in te ruilen mocht daar intresse voor zijn,maar cash kan ook.

Alvast bedankt.

Bedankt voor de tip en heb de persoon een aantal dagen geleden al een mail gestuurd,maar kreeg het gevoel dat hij er een flink bedrag voor wou hebben.

Ik zat zelf zo rond de 100 euro te denken en had er een bod van 75 euro op gedaan, voordat de grappenmakers begonnen.

Niks meer van vernomen, vandaar dat ik het op synthforum probeer.

5 octaaf goed toetsenbord, leest alles van de roland s50-550-330 -w30 library ( die nogal uitgebreid is )
vergeleken met een dx7 , is 100 euro misschien toch wat aan de lage kant. zou er eens 150 voor bieden, lijkt me reeeler.
gewoon tip..

Ik zou het met je eens zijn als het ging om een exemplaar met scsi , maar gezien de afgelopen (vraag)prijzen hier op synthforum (wat ik meestal stiekem als richtlijn gebruik) is 100 euro best aannemelijk toch?

Je ziet hieronder een aantal links naar 'verkoop topics' die dat bevestigen, maar als ik er echt één zo snel mogelijk moest hebben zou ik je tip zonder na te denken ter harte nemen.

Wel bedankt voor je reaktie.

ja je hebt waarschijnlijk wel gelijk,
m'n vol uitgebouwde s760 met randapparatuur en veel geluiden raakte ik voor 175 euro ook niet kwijt. het enige is dat ik dan geneigd ben ze maar gewoon te laten staan . tot...?
anderszijds zie ik dx7'ens vor veel meer weggaan terwijl ze mijninziens toch echt minder te bieden hebben.
of een d50 of zo , maar ja , logica ..

denk dat je tussen de 75 en 100 echt wel een W30 kan scoren, geduld. ben voor die van mij in totaal 100 euro voor kwijt geweest incl scsi en zipdrive en in nette staat en dat niet eens 2 maanden geleden.

Ik heb er één gevonden (bedankt Shortwave)

Thuis aangesloten blijkt het display alleen heel erg irritant te piepen en aangezien de rest van mij setup zo goed als (muis)stil is vind ik dit erg vervelend.

Ik las in verschillende topics dat dit normaal is bij de W30 en dat je er maar mee moet leren leven, maar mijn vorige W30 die overigens een groen display had piepte niet.

Enfin, dat zal een ander draadje gaan worden.

Nogmaals bedankt.

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back