Aangezien ik het zat was mijn motu 828mk2 met het vliegtuig mee te slepen heb ik voor mijn gigs waarbij veel gereisd moet worden een presonus firebox aangeschaft. Nu kan deze kaart via een 6 pins firewirepoort gevoed worden (wat op een oude macbook van me ook werkt)
Maar voor mijn livesets gebruik ik een windows7 quadcore laptop waar een sweex FW022 adapter inzit voor de firewire, probleem is dat de kaart niet gevoed wordt door de 6pins poorten die erop zitten.
Ik hoop toch zo onwijs dat er ergens een optie; zet de powervoeding via deze poorten aan, aangezien het meeslepen van de adapter bij voorkeur iets is wat ik achterwege zou laten
Wie o wie heeft hier ervaring mee en/of eventueel de verlossende tip?
alvast dank
Maar voor mijn livesets gebruik ik een windows7 quadcore laptop waar een sweex FW022 adapter inzit voor de firewire, probleem is dat de kaart niet gevoed wordt door de 6pins poorten die erop zitten.
Ik hoop toch zo onwijs dat er ergens een optie; zet de powervoeding via deze poorten aan, aangezien het meeslepen van de adapter bij voorkeur iets is wat ik achterwege zou laten
Wie o wie heeft hier ervaring mee en/of eventueel de verlossende tip?
alvast dank