• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

T/K Clavia Nordrack 2+pcmcia kaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
te koop een Clavia Nordrack 2 in mint conditie met originele pcmcia-kaart.
650 euro (alleen de pcmcia-kaart is al 200 pleuroos waard......)
vaste prijs, eventueel onder rembours, of af te halen in eindhoven.

alleen telefonisch reageren aub, 06-29377791

maar dan zijn ze wel zonder PCMCIA kaart, dus die krijg je hier "gratis" bij :)

okŽ ik zak met de prijs.
voor 600 euro compleet. (ik heb er ook nog een mooie behuizing voor een sherman bij, helemaal voor niks...)

Attachments

• hdfuf.jpg
    hdfuf.jpg
    68,4 KB · Bekeken: 85
550 euroos is het minimum waar ik voor wil gaan.
als je een nordrack wil, is dit echt een KOOPJE!.

Origineel geplaatst door foxenberg
Bij Feedback kost dat ding nu 699,-- NIEUW. Ik denk dat je voor 475 a 500 eerder een deal hebt. Je zit echt TE hoog met je prijs... :)

Dit zijn de laatste nieuwe NR2's volgens mij. En wat als ze niet meer te koop zijn? Moet de prijs dan nog verder naar beneden of kan ie weer omhoog?

Origineel geplaatst door krz
Dit zijn de laatste nieuwe NR2's volgens mij. En wat als ze niet meer te koop zijn? Moet de prijs dan nog verder naar beneden of kan ie weer omhoog?

Tja, daar vraag je me wat :erm: Ik neem aan dat ze nog steeds te koop zijn, ze staan nog steeds op de site, dus is het NU relevant. Over een jaar is het misschien een ander verhaal. Maar dan weet ik niet of de prijs voor een 2e-hands Clavia dan nog zo hoog ligt. En als ik NU zou moeten kiezen tussen een nieuwe (met de daarbij behorende garantie en service) voor 699 of een 2e-hands (waar je nooit mee weet hoe lang e.e.a. meegaat) voor 550, dan koop ik hem toch echt liever bij Feedback 8)

Cheers,
Fox.

En daarbij zijn tegen die tijd de NR3's weer in de opruiming :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back