Drum sample als deze:

twanbeatz

Skills
Hey,

Kent iemand toevallig een sample-cd met drum samples zoals in dit filmpje op 2:55 (in die stijl):P?

Cheerz

waar zijn nou die Skills die je onder je naam hebt staan?,
Iemand met een beetje Skills gaat lekker zelf kloten ipv dat uitgekauwde vegeance pakket te gebruiken.

De titel van de sample plaat word overigens gewoon gezegd rond 2.10minuten

en voor de beeldvorming, de drums van op 2.55min zijn het zelfde als in de rest van het filmpje.

zijn prima sample's hoor, tis maar wat je er mee doet....

808/909s zijn net zo uitgekauwd....

Hmmmmm... Da's een mooie controller/ synth die die voor zich heeft staan.
Wat is dat er voor een?

waar zijn nou die Skills die je onder je naam hebt staan?,
.

De vraag was niet waar de skills zijn.

Iemand met een beetje Skills gaat lekker zelf kloten ipv dat uitgekauwde vegeance pakket te gebruiken.
.

Als dit wil zeggen dat mensen met skills geen samples mogen gebruiken, heb je het goed mis ;D!

Maar bedankt voor de leuke reactie nog.

Het antwoord op welke cd is al gegeven toch? Of lees ik het nou niet goed?

Ik heb net het filmpje bekeken en hij zegt het toch echt, tja als jij de specifieke break wilt hebben dan zal je moeten gaan graven.

hij bedoelt gewoon de losse drumshot sample's die over de gesamplede tracks liggen.....

Dat zegtie op het einde......komt erop neer dat het niet uitmaakt, als het maar goed klinkt. Dat lijkt mij sowieso waardevol advies in deze:)

The original uit 2008 ? Dit nummer (bedoel dat van Stardust) is toch al ouder?
Of bedoelt hij de original remake van het nummer dat een remake was van een disco nummer...
Die upgebeefde funky plopdrums van tegenwoordig zijn voor mij wel iedere een 'waar gaat het heen' momentje, trouwens.
Twan doe het niet! Sample zelf een discoplaat en doe er iets creatiefs mee :P

Ahh ok, zover was ik niet gekomen met dat filmpje, ik vind het redelijk horrible

stardust is idd 1998..

Owjee, je bent nu helemaal in de war natuurlijk.

The original uit 2008 ? Dit nummer (bedoel dat van Stardust) is toch al ouder?
Of bedoelt hij de original remake van het nummer dat een remake was van een disco nummer...
Die upgebeefde funky plopdrums van tegenwoordig zijn voor mij wel iedere een 'waar gaat het heen' momentje, trouwens.
Twan doe het niet! Sample zelf een discoplaat en doe er iets creatiefs mee :P

Haha! Oké, ik zal het proberen :P

dit zijn natuurlijk techhouse samples. de oorsprong ligt bij de tr-808 40 resamples daar voor.

Back