Om me ook maar even voor te stellen

jori5

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Ik ben Joris, 17 jaar, waarvan 9 jaar actief de gitaar bespelend. Mijn eerste synth (bij voorkeur een Alesis Micron) ben ik nog aan het tweedehandsen maar die hoop ik binnen een paar weken binnen te hebben dus het leek me een goed moment om me in te schrijven op een synthforum :). Ik ben al wel een tijdje bezig met softsynths en neem ook wel eens wat op, maar ben daar met recht bescheiden over. Ook jam ik regelmatig met steeds wisselende vrienden en treed ik ook wel eens op.

Mijn muzieksmaak loopt redelijk uiteen, maar wat voor dit forum het meest relevant is zijn namen als Goose, Justice, Digitalism etc. maar ook de Border Community hoek vind ik geweldig (James Holden :halleluja). Ook draai ik op zijn tijd wel eens wat Deep/Tech House (denk Joris Voorn, Lauhaus, Romboy&Bodzin) en ambient als BoC en Aphex Twin trekt me ook wel.

Enfin, ik zal omdat ik redelijk nieuw ben met hardware synths nog wel eens wat amateuristische vragen stellen. Maar ik hoop daar mede door dit forum snel vanaf te zijn *D.

Welkom!

En stel gerust amateuristische vragen. Sommigen geven tenslotte ook amateuristische antwoorden... :D

Maar heel veel dingen zijn terug te vinden via de zoek-functie (je zal verbaasd zijn hoeveel onderwerpen al besproken zijn..)

Back