Nieuw Dubstep project, eerste opzet.

ARTFX

Ingeburgerd
http://soundcloud.com/artifexstudios/artfx-miyagi-preview

Laatst gewijzigd:
Nice!!! persoonlijk zou ik de mid/high iets meer naar voren halen. Want op mijn sub komt de bass bijna over de mid/high heen(je hoor de mid dus niet 100%)! Maar zeker nice :D!

Het is ook pas een eerste opzet. ben nog helemaal niet aan de mixdown begonnen. Zit momenteel nog in het process van sounds creeëren en arrangement.

Het is ook pas een eerste opzet. ben nog helemaal niet aan de mixdown begonnen. Zit momenteel nog in het process van sounds creeëren en arrangement.

Dat weet ik :)! Maar ik dacht ik zeg het even :P! Iig, deel jij je wobbles op in 3eeen of niet :O!? Daarmee kan je zieke results van krijgen :O(zie mijn thread nu met de dnb versie :O! ik vindt hem zelf epic al mag ik dat zeggen)

Deze basses worden allemaal verdeeld in sub, laag en mid, een aantal heeft nog een extra layer hoog. Dus dat zijn er dan vier. Welke vind je epic? Die van jezelf?

Deze basses worden allemaal verdeeld in sub, laag en mid, een aantal heeft nog een extra layer hoog. Dus dat zijn er dan vier. Welke vind je epic? Die van jezelf?

Die van jouw, en die van mezelf :O!

Die van mezelf, omdat het me nog nooit gelukt is zulke geluiden te maken :P!

Wat versta jij onder vierlagen trouwens?

ik heb nu:
<150hz
150hz tot 3.5khz
3.5khz>

Hetzelfde maar dan met vier lagen, maar dat verschilt ook per bass sound.
Het ligt er maar net aan wat je wilt bereiken.

Hetzelfde maar dan met vier lagen, maar dat verschilt ook per bass sound.
Het ligt er maar net aan wat je wilt bereiken.

Oke, dan slaan we vandaag het spelen met de piemel maar over, en gaan we rechtstreeks door naar de EQ/VST :O!

Cheers :D!

Zucht...

On to your track... Denk dat t een leuk begin is.. Goeie sounds maar nog vrij kaal allemaal. Weinig processing.. Hier en daar een SuperMario gevoel...
Kick is veel te harsh imo. of moeten je geluiden nou vetter? Denk dat die basjes wel rauwer kunnen.. Of is t een kwestie van t sublaag zachter zetten? just some cents.. grtz

Back