Alesis Photon x 25 is compleet dood?

woodstock

Ouwe rot
Help!, wie o wie kan mij helpen?.

Na een poging om de Photon opnieuw te flashen vanwege usb problemen doet hij echt helemaal niks meer?.

Ik heb alles precies gedaan zoals alesis beschrijft in hun usb fix, maar ik krijg hem gewoon niet meer aan de praat. Iemand van jullie bekend met dit probleem?

Ja heb ik gedaan, en ik heb ook de usbfix daarvandaan geplukt. Ik heb eerder het idee dat er wat niet klopt met die usbfix?

Dit is het enige dat ik kon bedenken.
Het is al lang geleden dat hier een Photon X25 stond.

Ik heb nog gekeken op de oudste backup CD die ik kon vinden of daar nog iets voor de Photon op stond, maar helaas.....

In ieder geval bedankt Tom voor de moeite. Ik ga dat ding maar eens uit elkaar slopen, en eens kijken wat ik evt kan met de onderdelen los, of eens een mooi project bedenken in combinatie met de Ipad.
Misschien kan ik de xy controller aan de praat krijgen met de ipad wat me ook wel erug cool lijkt.
Hoe dan ook kan ik er nu toch niks meer mee, gezien hij de geest heeft gegeven. Ook ben ik erachter gekomen dat Alesis wat betreft service echt ronduit slecht is, dus wat mij betreft geen alesis meer!

Ik heb ook zo'n x25. Inclusief USB en modwheel curen. Ik was ook van plan om em te gaan flashen na een te slechte jamsessie met dat ding. Maar dat is dus niet zo'n goed idee? En is er iets waarmee ik je nog zou kunnen helpen met een werkende x25 als referentiemateriaal?

Beetje laat misschien maar voor mensen die het probleem tegen komen.

Mijne werkte niet op vista, 7 en 8 ook compleet dood, op xp werkt hij wel. Flashen met een fix hiervoor was dus de oplossing. Let op dat je flashed met een extra voeding naast de usb power!!!

Succesvol geflashed nou, gewoon alles volgen en daarna lijkt hij dood inderdaad maar dan moet je een drivertje instaleren voor dat flash programma en kan je hem flashen.

Back