• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Roland KC 550 versterker

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Hoi allemaal,

Vorig jaar aangeschaft bij de Feedback in Eindhoven (ik heb de bon nog) om mijn Microkorg XL live uit te versterken.
Aangezien we vrij snel zijn overgestapt op een in-ear monitor systeem heb ik de versterker niet meer nodig. Hij staat nu ongebruikt bij mijn ouders op zolder.
Heb met veel plezier van de KC 550 gebruik gemaakt. Mooi schoon geluid, de versterker heeft weinig karakter in de speakers, dus voor synthesizers en digitale piano's is het perfect.

Ik heb de wieltjes eraf gehaald, maar die heb ik hier nog los liggen. Ook de handleiding heb ik er nog bij. Ook zit er nog een jaar garantie op.

- 4 Stereo kanalen
- 15 inch speaker
- Horn tweeter
- Output select functie
- Shape switch
- Stereo Link
- XLR uitgangen voor naar de PA
- 180 Watt uitgangsvermogen

De amp is ook erg geschikt om electronische drums uit te versterken!

De overige technische specificaties kun je vinden op http://www.roland.com/products/en/KC-550/specs.html

Aangezien ik er vrij weinig shows mee heb gedraaid en hij er nog gloednieuw uit ziet, wil ik er graag nog zo'n €400,- voor.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back