Maplin 5600

zo, de zelfbouwsynths hebben ingehaakt met de prijzen van de fabriekssynths zie ik. Zeker als je er rekening mee houdt dat deze technisch niet 100% is.

Het lijkt me een erg leuke synth!

Is dit zelfbouw?
Ja. Ik denk niet dat hij verkocht zal worden aan deze prijs en met defecten. Erg leuke synth, dat wel. Ik kan enkel op YouTube-video's afgaan, maar hij lijkt mij zeker in de klasse van de VCS3 mee te kunnen spelen.

Ja. Ik denk niet dat hij verkocht zal worden aan deze prijs en met defecten. Erg leuke synth, dat wel. Ik kan enkel op YouTube-video's afgaan, maar hij lijkt mij zeker in de klasse van de VCS3 mee te kunnen spelen.

Ik heb er laatst een bij een reparatie adres zien staan en ik heb begrepen dat er flink wat werk voor nodig was om hem up to date en up to spec te krijgen.

Ik zie ze prijstechnisch wel escaleren...

ze speren inderdaad omhoog, dit is ook wel zo´n beetje de top van wat je zou moeten betalen, voor een goeie.
het is wel heel veel synth wat je koopt.

zo, de zelfbouwsynths hebben ingehaakt met de prijzen van de fabriekssynths zie ik. Zeker als je er rekening mee houdt dat deze technisch niet 100% is.

Het lijkt me een erg leuke synth!

ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat je zo ook compleet gebouwd kon kopen.

:koffie:

Je kocht ze in ieder geval wel met behuizing en knoppen enzo, daarom dat ze er allemaal hetzelfde uitzien. Maar of je ze afgebouwd kon kopen weet ik niet.

Back