Akai Vx600

Status
Please reply by conversation.
Indeed, wat moet ik kosten, ik heb er eentje staan, waar ik feitelijk weinig mee doe

Ik had er ooit twee tegelijk. De laatste in 2001 verkocht voor 1000 gulden (450 euro), maar daarvoor vind je ze nooit meer. Verkocht trouwens aan Gordon Reid, die vent van SoundonSound. Helaas heeft ie het beloofde review nooit gemaakt.

Ontzettend toffe bak, prima te editten ook. Geen superstrak midi gedrag en geen knoppen. Verder top. Met een schema'tje kan je een breakoutbox maken voor alle stemmen. Ook heb ik een schakelaartje gemonteerd voor de backlight.

De enige synth waarvan ik echt bigtime spijt heb dat ik die heb verlaten...

Ja da's waar, het display piept een beetje, da's bij allemaal na een tijdje. Ik heb er drie jaar geleden 500 euro voor betaald, zal nu wel iets van 700 zijn.

Een keer hoesten en je hebt 750eu voor de VX600, een dagje of 2 wachten en je hebt 950 in je zak...minimaal..Je ziet ze maar weinig en ze zijn gewild.

Die individual out mod is heel makkelijk te maken, op ieder voiceboard (6) zitten al aansluitpunten.

2 knoppen op het frontpaneel kan je in de mod matrix toewijzen als controllers.

Hele dikke machine

Filtersweeps van deze synth zijn heel bruut....filter kan schreeuwen en bassen als geen ander.

Die individual out mod is heel makkelijk te maken, op ieder voiceboard (6) zitten al aansluitpunten.
Nee, joh, gewoon aansluiten op den ind output poort,
da's zo'n atari monitor kabel..
Hele dikke machine
zeker weten !!
Filtersweeps van deze synth zijn heel bruut....filter kan schreeuwen en bassen als geen ander.
idd, maar t is geen preset machine....
Alleen via zo'n memory card kan je patchen sharen...
of tja, foto's nemen van de display.

Nee, joh, gewoon aansluiten op den ind output poort,
da's zo'n atari monitor kabel..

zeker weten !!

idd, maar t is geen preset machine....
Alleen via zo'n memory card kan je patchen sharen...
of tja, foto's nemen van de display.

Ja klopt maar ik heb ooit 6 outs in het chassis gemonteerd.

Ja klopt maar ik heb ooit 6 outs in het chassis gemonteerd.
tja, 't is mss wel gemakkelijker om er dan jacks in te kunnen pluggen,
maar zelf kan ik geen 6 gaten prefect of afstand boren, (omdat de boor z'n eigen wel zoekt)
en al de exemplaren die ik gezien heb met die indiv. jack aansluitingen vind ik triestig om te zien...
mss dat 't met een centerboor voorbooren wel goed gaat?? of een goei centerpunt ??

Status
Please reply by conversation.
Back