In de spaarzame vrije tijd track gemaakt met 80's sfeer. Drums zijn sample, de rest is Yamaha DX7 IIFD en Nord Modular. http://soundcloud.com/nexus5/addenergy86
Hoi Goof je track net beluisterd en moet eerlijk zijn dat het echt een 80's sfeer heeft. Erg lekker trackie maar heeft vanwegen de sfeer natuurlijk ook zijn beperkingen maar dat hoort erbij natuurlijk.
Succes met muziek maken.
Gr
Metroid
Thanks guys, en Metroid: beperkingen zie ik ook inderdaad. Blijft voor mij een uitdaging om een "concept" van begin tot eind boeiend te houden. Ook weinig tijd om een track echt af te maken. Maar heb weer helemaal lol in muziek maken
01:33 leuk gedaan, maar tegelijkertijd verwacht je dat het uitgroeit naar het eindspektakel, maar die komt maar niet!
Verder vind ik het wel een heel leuk muziekje hoor, die 80's vibe heb je goed weten te pakken. Er mist nog wel iets, behalve het bovenstaande, maar kan mijn vinger niet leggen op wat.
01:33 leuk gedaan, maar tegelijkertijd verwacht je dat het uitgroeit naar het eindspektakel, maar die komt maar niet!
Verder vind ik het wel een heel leuk muziekje hoor, die 80's vibe heb je goed weten te pakken. Er mist nog wel iets, behalve het bovenstaande, maar kan mijn vinger niet leggen op wat.
Gewoon lekker door gaan waar je zin in heb.
Ook al heb je niet veel tijd is het toch mooi dat je muziek maakt.
Dat het jaren 80 is of van deze tijd zo lang je lekker bezig ben.
En zet het op de forms, er zijn altijd mensen die erg warderen wat andere maken.
Dus go go go.
))
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.