Sequential Circuits DrumTraks

Status
Please reply by conversation.

Maks

Gromit the Evil Operator
Iemand die de zijne wegdoet?
Ik zou er wel eentje willen, mocht ik er één tegenkomen in mooie staat en mooi geprijsd...:koffie:

Zie die combinatie maar 's te vinden. Een sci tom schijnt best leuk te zijn (heb hem zelf nooit gehad). Sci Tom is anders, maar echt een topding ook. Succes!

Drumtraks: aparte outs, kun je dus echt op z'n 80's alles een andere gated reverb en EQ geven (zie Prince).
TOM: betere midi implementatie en reversible klanken.

Het hangt er maar van af wat je belangrijk vindt.

heb recent een drumtraks bij de tom gekocht, is toch net wat anders. de drumtraks lijkt wat 'lomer'.
ik wilde hem ook graag vanwege zijn mono output - om die door de moog eq te halen. maar ik heb nu een 2de moog eq dus zou ook dat met de TOM kunnen doen. heb nl. ook een CSQ600 gekocht die ik graag een plek wil geven, maar ik zou niet weten waar. als de drumtraks vertrekt, is dat ook weer opgelost. maar ja, drumtraks is ook leuk.

laat ik eerst maar eens vragen wat je met 'mooi geprijsd' bedoelt.
ow, de drumtraks is natuurlijk perfect in orde en erg mooi.

En als ik nog wat tips mag geven:
1. Koop er één met een hoge firmware versie (4 of 5)
2. check of de pads/switches en de numerieke toetsen goed werken
3. check of de tuning goed werkt op elk kanaal

Dit om ernstige hoofdpijn te vermijden.

thanks for the tips, guys

Ik heb ondertussen een aanbod gehad van iemand op het forum (ben in afwachting van foto's), en van iemand via speurders. Bij die laatste is hij de laatste 10 jaar maar heel sporadisch gebruikt en moet de back-up batterij vervangen worden.

Qua prijs dacht ik aan iets rond de 400Euro?

Ik heb hem ook niet persé nodig. Alleen altijd al in love geweest op het geluid van de drumtraks (stuart price, chromeo, etc), en mocht ik er dus een mooie vinden, zou ik het overwegen.

400 lijkt me niet verkeerd; dat is zo'n beetje de prijs. soms gaat ie ineens voor 580 (echt waar, pas op ebay duitsland gezien) en dan blijft er weer 1 op 250 hangen.

batterij vervangen kan nooit kwaad. verder is mijn ervaring dat die trigger switches en andere schakelaartjes allemaalprima schoon te maken zijn.
mocht ik de mijne toch wegdoen ivm plekgebrek, dan pb ik je wel. als je dan nog niks hebt.....

400 lijkt me niet verkeerd; dat is zo'n beetje de prijs. soms gaat ie ineens voor 580 (echt waar, pas op ebay duitsland gezien) en dan blijft er weer 1 op 250 hangen.

Geduld kan inderdaad lonen. Ik heb de mijne voor 200 gescoord, maar er was nog werk aan. Met alle onderhoudskosten + een firmware upgrade zit ik nu toch al meer tegen de 300 aan. Nog steeds geen slechte deal, imo.

Sta nog steeds open voor voorstellen rond een Drumtraks

Status
Please reply by conversation.
Back