Universal Audio - Top service!

Pimpampeter

Muziekfabriek
Ik weet niet of dit op de juiste plek is, maar ik wilde dit toch even met jullie delen.

Al ruim 2 jaar heb ik een UAD2 Quad kaart. Nu zat er een redelijk onverklaarbaar probleem op. Mijn kaart ging op sommige plug ins plat. Dus, mailen met UAD. Hun support service is duidelijk, en waanzinnig snel, gezien het tijdsverschil.

Nadat zo ongeveer alle mogelijkheden waren geprobeerd, werkte het nog steeds niet. Echter, de garantie van mijn kaart was inmiddels wel verlopen. Bij UAD stelde ze een kaart "swop" voor.

Omdat ik mijn systeem, en de UAD kaart elke dag gebruik, kon ik m niet een op een wisselen. Dus kreeg ik de nieuwe kaart, kon deze naast de bestaande kaart installeren. Vervolgens bleken ze bij UAD beide kaarten al netjes in mijn account aangemaakt te hebben, en ik een mail met autorization file te hebben. Kortom: kaarten wisselen zonder ook maar een seconde uit de lucht te zijn!

En het mooiste: het werkt nu allemaal weer perfect! UAD / I4 muzique - Top service. Dat mag ook wel eens gezegd worden!

Dat is dan weer de andere kant van de munt!
Alhoewel ik dit soort service wel zou verwachten, als je ziet wat je kwijt bent aan een quad met een x aantal plugins
.
Ik heb nooit problemen met mijn uad2 kaart meegemaakt, hier nog een tevreden gebruiker.

Dat is dan weer de andere kant van de munt!
Alhoewel ik dit soort service wel zou verwachten, als je ziet wat je kwijt bent aan een quad met een x aantal plugins
.
Ik heb nooit problemen met mijn uad2 kaart meegemaakt, hier nog een tevreden gebruiker.

Je hoopt inderdaad wel op zo'n service, maar laten we eerlijk zijn: das tegenwoordig zeldzaam.

Overigens zijn er bijna geen gebruikers van UAD kaarten in t algemeen die ooit problemen ermee hebben, dus t mijne was echt een zeldzaamheid!!!

Dan kan ik een UAD zeker aanraden. Heb zelf net de UAD-2 Solo gekocht en ben nu aan het genieten van de 14 dagen demoperiode op de Manley en Fatso. Wat een geluid.

Back