[Drum & Bass] Infusion

The DrumKid

Ingeburgerd
Nieuwe drum & bass track gemaakt, moet nog wat gefinetuned worden.

Dachten dat jullie misschien wat feedback hadden…

Attachments

• Infusion.mp3
    3,5 MB · Bekeken: 68
Doet me aan Pendulum denken, niet heel spectaculair maar desalniettemin een leuke track.

Ik houd zelf van de wat donkerdere DnB stijlen maar dit luistert helemaal niet verkeerd weg hoor! :okdan:

heel fijn, gaat lekker los die track en goed gearrangeerd, wat mij betreft mijlen boven de gebruikelijke slaapkamermeuk.

Doet me aan Pendulum denken, niet heel spectaculair maar desalniettemin een leuke track.

Het Pendulum gedeelte zie ik wel als een compliment…*D
Misschien wat tips om het spectaculairder te maken??

heel fijn, gaat lekker los die track en goed gearrangeerd, wat mij betreft mijlen boven de gebruikelijke slaapkamermeuk.

Heel erg bedankt, daar doen we het voor :okdan:

Andere mensen nog wat feedback

:) Klinkt lang niet gek!

Zelf zou ik 't (nog) mooier vinden als de synthlijntjes en geluidjes wat 'ranziger' zouden zijn.. wat gruiziger.. Stukje vervorming ofzo, hoop dat je snapt wat ik bedoel?

:) Klinkt lang niet gek!

Zelf zou ik 't (nog) mooier vinden als de synthlijntjes en geluidjes wat 'ranziger' zouden zijn.. wat gruiziger.. Stukje vervorming ofzo, hoop dat je snapt wat ik bedoel?

Ja ik snap het, we nemen je feedback terug de studio in…! :okdan:

Inderdaad goede track! Potentie.
Tips?
De strings aan het begin zijn te braaf/clean, en passen qua sound niet echt bij de rest vind ik.
En ik zou die tomdrum-fillin even beter EQ-en in de mix, dat heeft nu te veel low-end en mag meer presence (mid/hoog) hebben.

Het gedeelte vanaf 2:58 is een beetje suf. Alsof de ideeen op waren.

Vette track!!

Snare mag van mij wel een stuk vetter. En wat Zoidsity zegt de rest mag ook wat ranziger.

Back