Handleiding Alesis ion online

Heb je nog wat gehad aan onze creative-patch-name uitspattingen?

Ehm, ben eigenlijk wel benieuwd hoe die klinkt, zou je geen mp3 tje kunnen maken van een paar typische ION sounds?

Druid

Origineel geplaatst door druid
Heb je nog wat gehad aan onze creative-patch-name uitspattingen?
Druid

Jullie hebben mijn kont gered! (jaaa, er is een geluid dat Keukenblok heet! - weet nog niet of hij in de definitieve fabrieks-soundset komt; daar ga ik niet over)

Origineel geplaatst door druid

Ehm, ben eigenlijk wel benieuwd hoe die klinkt, zou je geen mp3 tje kunnen maken van een paar typische ION sounds?

Druid [/B]

Ik heb een contract getekend waarin ik de komende vijf jaar niets zonder toestemming van Alesis naar buiten mag brengen. Maar ik heb ze zojuist een email gestuurd met het verzoek om HIER op ons forum een MP3tje te plaatsen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Origineel geplaatst door Pim
Ik heb een contract getekend waarin ik de komende vijf jaar niets zonder toestemming van Alesis naar buiten mag brengen. Maar ik heb ze zojuist een email gestuurd met het verzoek om HIER op ons forum een MP3tje te plaatsen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Dat zou heel mooi zijn pim*D
Wanneer wordt ze trouwens verwacht hier in Nederland??

Origineel geplaatst door Pim

Ik heb geen contract. En, ik heb een MiniDisc speler meegesmokkeld naar de Messe (waardoor ik dus ook als primeurtje an de Electribe MX demo's kon komen). Ik heb alleen serieuze issues met het opnemen (bij m'n vorige Windows-installatie hakkelde het geluid van m'n geluidskaart - net alsof 'ie het niet bij kon houden), ik heb absoluut niet aan de knopjes zitten te draaien (wat misschien die 18db filters juist zo leuk zou laten uitkomen), en de presets zijn niet de officiële (lees : eigenlijk een klein beetje behoorlijk ruk). Vandaar dat ik nog niks heb.

Ik zal 't eens proberen... iemand van de Ion gebruikersgroep zit me al vrij lang hierover te vragen wanneer ik 't nou eens opneem, maar ik wilde geen hakkel-demo (die op zich al slecht klinkt, live skills zijn ook roestig geworden :( ).

Back