Latin Vocals (Loop of inzingen)

twanbeatz

Skills
Hoi forumleden,

Ik ben opzoek naar Latin Vocals. Een loopje van een paar seconden is genoeg. Of zou iemand die een Latin stem heeft misschien iets voor me kunnen inzingen. Zo ja, dan stuur ik wat teksten.

Een voorbeeld is bijvoobeeld Toca Bunda of Comin Hop Ya van massivedrum (Hij gebruikt ook maar een heel kort sampletje ;)!)

Groeten,

Twann

En ik bedoel ook een beetje die Vato Gonzalez Accapella's :)

Ik ga ff kijken wat ik voor jou kan doen. Ik ben een "latino" maar ken die bovengenoemde zangers niet. Stuur mij de teksten via pm en we kunnen verder spreken.

Je zou een een mailtje kunnen sturen naar: http://www.mezcla.nl/
dat zijn goede vrienden van mij welke nogal bekend zijn in het latin wereldje hier, en werken zo nu en dan ook met zangers en zangeressen. succes

Opzich best coole muziek, maar niet mijn ding. Ik trek me terug...

@woodstock: goede tip!

Opzich best coole muziek, maar niet mijn ding. Ik trek me terug...

@woodstock: goede tip!

Niet dat ik er wat mee te maken hebt en je staat vrij in je keuze, maar ik moest wel de wenkbrauwen fronsen.

Veel meer latin als dit zul je toch niet krijgen denk ik als simpele niet kenner van de stijl

Hoe kan je dit nu niet verwachten?

Paul

Niet dat ik er wat mee te maken hebt en je staat vrij in je keuze, maar ik moest wel de wenkbrauwen fronsen.

Veel meer latin als dit zul je toch niet krijgen denk ik als simpele niet kenner van de stijl

Hoe kan je dit nu niet verwachten?

Paul

Juist. Ik ken het "latino" genre, maar voel ik me daar niet thuis. Ik was toch nieuwsgierig, daarom reageerde ik in eerste instantie...

Nog grappiger, waar ik vandaan kom is het dark-wave/80's (Engelstalig, Duitstalig en toch Spaanstalig muziek) ERG populair, daar ben ik gegroeid mee en heb daar mijn muzieksmaak ontwikkeld :okdan:. Veel mensen die mij kennen denken dat ik dol op latin-grooves ben hehehe...

Maar serieus, ik dacht dat ik kon helpen maar mijn stem is niet voor het latino genre.

Back