• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Juno 60

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het valt me op dat er bepaalde apparaten de laatste tijd veel meer tijd nodig hebben om verkocht te worden, dan normaal gesproken het geval is. Verslechterende economie? :duivels:

Origineel geplaatst door BCA303
Het valt me op dat er bepaalde apparaten de laatste tijd veel meer tijd nodig hebben om verkocht te worden, dan normaal gesproken het geval is. Verslechterende economie? :duivels:

Nee hoor, ik heb zelf een Juno 60 gehad, maar het is toch echt niets bijzonders in deze tijd ....

Origineel geplaatst door Bass
Nee hoor, ik heb zelf een Juno 60 gehad, maar het is toch echt niets bijzonders in deze tijd ....

huh :confused: wat heeft het feit dat jij een juno-60 hebt gehad te maken met het feit dat dingen moeilijker verkoopbaar worden/zijn? Dat het niet bijzonder is, sprak ik ook helemaal niet tegen verder, maargoed.... kopen die juno-60 jongens! mooie bak!

O ja nee zo bedoelde ik het niet hoor..:engel:

Ik heb nu een JP8000 en voor mij zou een Juno weinig nieuws bieden...

:biertje:

alleen op het plaatje ziet hij er al vet uit,leuke bijkomstigheid is dat hij ook zo klinkt:)

Attachments

• juno60.jpg
    juno60.jpg
    33,1 KB · Bekeken: 81
Origineel geplaatst door sander
Ik zou een JP8000 inruilen voor een Juno-60.

Ho ho ho..genoeg sluikreclame ! :dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back