Memory moog plus

Ziet er niet uit met die reversed keys.

T'is dat ze de naam hebben onbetrouwbaar te zijn anders waren ze nu duurder dan een cs80 :biertje:
Klinkt als geen ander :okdan: een topbak zonder meer voor de analoge synth liefhebber.

:koffie:

heeft wel iets macabers zo.
wordt toch te duur voor mij, helaas

ik hou van origineel dus ik zou het zelf niet doen, maar ik vind deze synth één van de weinige die ik erg mooi vind met reverse keys. Staat heel mooi bij de kleurstelling van het paneel erboven voor mijn smaak.

Maar boven budget helaas...

Ik vind het ook een prachtige bak zo. Jammer dat ik altijd blut ben :D

Ach wie het leuk vindt sloopt een paar poly800's reversed keys en steld een setje samen voor z'n MM, in een uurtje heb je hem omgebouwd of terug naar origineel later.

dat wordt nog flink passen en meten dan, of denk jij dat het dezelfde toetsen zijn, poly800 en memorymoog ?

Die zijn gelijk als ik het me goed herinner net zoals poly6 monopoly poly61 zijn ook dezelfde als poly800

Vaak zijn oude korg en moog toetsen hetzelfde. ;)

Ook oudere generaties korg en moog zijn vaak gelijk (ms20, polymoog, ps3100, moog liberation enz.)

Citaat Vic : Ziet er niet uit met die reversed keys.
Ik vind het wel heel mooi met die reversed keys, alhoewel hij nu natuurlijk niet meer origineel is.
Iemand een adres voor die reversed keys, ik wil mijn Juno-2 of D-50 ook wel met die reversed keys hebben.

Vraag het anders eens aan de mensen die de "zebra's" in de zoo van Gaza geschilderd hebben. :)

1274411_370.jpg

Die zijn gelijk als ik het me goed herinner net zoals poly6 monopoly poly61 zijn ook dezelfde als poly800

Vaak zijn oude korg en moog toetsen hetzelfde. ;)

Ook oudere generaties korg en moog zijn vaak gelijk (ms20, polymoog, ps3100, moog liberation enz.)

polymoog en liberation zijn sowieso verschillend, ook anders dan ms20. denk echt dat poly800 toetsen korter zijn dan de mm, maar goed, dat is maar geneuzel, want het was natuurlijk een theoretisch voorstel.

ik vind die reverse ook helemaal niet mooi.

Ik vind het wel mooi zo. Kheb ze ook op m'n Nord Lead, das helemaal cool.

poly800 toetsen korter zijn dan de mm

Heb ze even nagemeten (poly800 II en MM+) ze zijn hetzelfde ;)

Je kan dus met 2 poly800 reversed keys toetsen wisselen om een MM reversed te maken 8)
Je houd dan 1 poly 800 over met witte toetsen en 1 met zwarte en 1 octaaf witte,,je weet wel.

:mega:

ongelooflijk, had ik echt nooit gedacht...:okdan: (ik ga niet vragen: weet je het zeker? straks denk je nog dat ik eigenwijs ben.)

da's ook goed nieuws voor degene met die leleijke mm. die kan dus 2 gewone poly800's kopen en er nog wat van maken ..... ;)

die kan dus 2 gewone poly800's kopen en er nog wat van maken ..... ;)

Yep of 1 poly61, mogelijk cheaper.

Het blijft een aanrader hoor een MM voor wie de centen wil ophoesten :halleluja

Citaat Vic : Ziet er niet uit met die reversed keys.
Ik vind het wel heel mooi met die reversed keys, alhoewel hij nu natuurlijk niet meer origineel is.
Iemand een adres voor die reversed keys, ik wil mijn Juno-2 of D-50 ook wel met die reversed keys hebben.

Wordt erg lastig, ze zijn nml. niet verzwaard die toetsjes van de poly-800 ;{

Back