chimes

Nightly Build

Go for what you know
ik zoek chimes samples
(als je niet weet wat het is... percussie instrument bestaande uit een aantal metalen buisjes die aan een rek hangen waar de percussionist met een stokje langs gaat)
ik zoek verschillende strikes, dus van hoog naar laag, laag naar hoog of heen-en-weer.

ik ben benieuwd :W

Re: chimes

Origineel geplaatst door bounce
met een stokje

Of gewoon met de hand. Ik heb wel wat, maar dat komt uit de TS-12. Niet echt realisties...

Re: chimes

ik zoek chimes samples
(als je niet weet wat het is... percussie instrument bestaande uit een aantal metalen buisjes die aan een rek hangen waar de percussionist met een stokje langs gaat)
ik zoek verschillende strikes, dus van hoog naar laag, laag naar hoog of heen-en-weer.

ik ben benieuwd :W

hmm hmm
kunje nagaan hoe verwarrend het is als een patch in een synth een naam heeft bv chimes ,...
ik dacht altijd dat het een soort van klankschaaal was ,een beetje gong sound [ring mod. sound]

in mijn oude ob6 zaten dat soort patches wel mooi open soundje
als je een jx8p hebt en je gebruik de patxh mucsixbox met de laagste c datkrijg je precies zo, sound [ik denk cross mod]
succes

Origineel geplaatst door wesko
Of gewoon met de hand. Ik heb wel wat, maar dat komt uit de TS-12. Niet echt realisties...

hoeft niet realistisch te zijn als het maar mooi klinkt

Origineel geplaatst door EnTrancer
http://www.syntrillium.com/download/

Ik hoop dat je er wat aan hebt

helaas... ik werk met macOS :(

chimes vrij vertaald = "klokkenspel" maar als je "chimes" zegt denk ik aan zo'n rek met buisjes

helaas... ik werk met macOS :(

Leen effies een Win PC! Het pakketje is werelds, precies wat je zoekt! Je kunt allerlei geluiden met de muis maken maar ook zo'n akelig gezellig super-Nederlands tuinwindklokkenspel.

Echt effies proberen! :okdan:

Wat ook een idee is: zoek iemand die in een orkest speelt en neem het gewoon op.

Back