• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai MPC 2000XL special edition 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Inofaith

Inofaith
Hierbij bied ik mijn Akai MPC 2000XL special edition 2 aan.

Het apparaat verkeerd optisch en technisch in super goede staat. Altijd rook- en stof vrij opgeslagen.
LCD scherm en de Pads (glow-in-the-dark) werken 100%.

- De IB-M208P Output Board met 8 kanalen en digitale In-out zit ingebouwd.
- Expanded 32mb RAM is aanwezig (2mb standaard).
- Originele Akai manual.
(Ik ben de 3e eigenaar en heb er geen originele doos bij gekregen)
- Je krijgt er ook nog een stapeltje 100mb ZIP disks (IOMEGA) bij zodat je meteen aan de slag kunt.
- Er is ook nog een reserve losse ZIP drive die je als onderdeel kunt bewaren of evt in een PC toren zou kunnen monteren (weet echter niet of deze werkt, want ik gebruik een laptop).

Aangezien ik geen hiphop meer maak en eigenlijk ook geen platen meer sample voor mijn producties, is het zonde dat dit toffe apparaat ongebruikt blijft staan en maak ik er graag iemand anders blij mee.

Richtprijs: 600,- of doe een serieus bod.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back