• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hohner Pianet T

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
Te koop Hohner Pianet T.

Ik heb deze Pianet ooit gekocht maar doe er niets mee. De Pianet ziet er voor zijn 41 jaar niet slecht uit maar hij verdiend intern wel wat aandacht. er vormt wat lichte corrosie maar daar valt wel wat aan te doen. ook aan de buiten is er een hoek van af. voor de rest klinkt hij zacht maar dat hebben alle Pianet's uit de jaren 70. Als je hem op een versterker aan sluit dan gaat het al puur beter.

Een Pianet die redelijk goed is maar door een professional die er echt verstand van heeft nog even nagekeken moet worden.

Prijs in deze staan 250€

Attachments

• IMG_2730.jpg
    IMG_2730.jpg
    70,1 KB · Bekeken: 141
  • IMG_2734.jpg
    IMG_2734.jpg
    52,8 KB · Bekeken: 126
  • IMG_2727.jpg
    IMG_2727.jpg
    85,1 KB · Bekeken: 108
  • IMG_2729.jpg
    IMG_2729.jpg
    78,6 KB · Bekeken: 104
  • IMG_2735.jpg
    IMG_2735.jpg
    67,9 KB · Bekeken: 106
Ik krijg veel de zelfde vragen over de Pianet en zal ze in deze draad beantwoorden

-Alle toetsen werken alleen de volume is zacht

-Zoals ik hier boven al heb gemeld heeft deze Pianet aandacht nodig of wel een service beurt door een kenner dus hij is niet in op en top staat.

- De Pianet T is af te halen in de omgeving van Amsterdam

- Verzenden zie ik niet als een optie omdat de Pianet al ruim 18 KG weegt

mag een slotje op, :slotje:

Is opgehaald door een zeer vriendelijke Belg die even 400km voor zijn zoon om rijd,:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back