Nieuw Electronica/muziek Forum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

2-Trance

Ingeburgerd
Wij hebben een nieuw forum, maar dit forum gaat niet alleen maar over 2-Trance we hebben nog veel meer onderwerpen zoals:

Favorieten artiesten forums: Tie Pan - ATB - Sash! en Flair
Music Talk: Recommended Songs - Summer hits 2003 - New Albums - Old Music - Videos
Special artist forums: Nostic- Atlantic 12 - Mindseeker
Producer talk/Studio Talk: Producer talk - Hardware - Software

Speciale dingen op dit forum, je kan je eigen songs promoten bij Producer Talk, en deze beginnende forum heeft nu helaas 24 leden =( maar wie nu lid 25 - 26 en 27 worden krijgen hun eigen forum bij Special Artist forums en we promoten je natuurlijk.

Waarom doen wij dit, wij willen graag een gezellig forum maken8)

Je kan je zelf opgeven via dit adres:
Lid worden van dit forum!

Je kan het hele forum bekijken via:
Forum Link

Wij zijn heel erg benieuw wat jullie van die forum vinden 8)

Ik durf niet te gaan kijken, want ik ben bang dat ik weer aan een forum verslaafd raak..

Succes.

Kopieer geen zaken van deze site voor gebruik elders.. verwijs mensen liever naar dit mooie forum.

Dit is gewoon spam ! :duivels:

Ik kan me niet bedwingen en moet hier ook wat op zeggen. Ik had gelijk al het vermoeden dat onze twee vrienden dit forum zouden gaan gebruiken om zich zelf hier te pushen. Ik weet niet waarom maar dit zag ik al van mijlenver aankomen.

Misschien kwam het door die Avatar. Gewoon té snel té commericieel bezig.
Gezien heel veel mensen mijn post ook gaan lezen hou ik het hierbij, geen zin in ge-ouwe-takke-dinges, maar ga nou niet lopen spammen hierzo, er zijn toch geen meiden hier trouwens.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back